دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اهدای کتاب‌ها و مجلات نشر شاهد به ایثارگران در طرح سپاس

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران از اهدای کتاب‌ها و مجلات نشر شاهد به خانواده‌‌های معظم شهدا و ایثارگران خبر داد.
کد خبر : 346726
n00271985-b.jpg

به گزارش حوزه حماسه و مقاومت گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام محمدحسن کاویانی‌راد درباره اجرای طرح سپاس گفت: با دستور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کتاب‌ها و مجلات نشر شاهد به‌عنوان یک هدیه معنوی در دیدار مسئولان با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در «طرح سپاس» به این عزیزان اهدا می‌شود.


معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اهدای این نشریات اعم از کتاب‌ها و مجلات نشر شاهد در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در بین خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران انجام می‌شود. همچنین در راستای ارتقای سطح معنوی دیدارها در قالب طرح سپاس، مقررشده متناسب با ظرفیت‌های فرهنگی، نیازسنجی و تناسب موضوعی، کتاب‌ها و مجلات نشر شاهد در کنار دیگر هدایا به‌عنوان یک هدیه معنوی به این عزیزان اهدا شود.


وی اظهار کرد: دستور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت «اهدای کتاب‌های حوزه ایثار و شهادت و مجلات شاهد در دیدارهای مسئولان با خانواده‌های شهدا و ایثارگران» به معاونت‌ها، مدیران کل ستادی و نیز دبیرخانه شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران برای اجرا ابلاغ‌ شده است.


کاویانی‌راد توجه جدی به رسانه و کتاب در دو بخش کمی و کیفی در بنیاد شهید و امور ایثارگران را ضروری ارزیابی کرد و گفت: رسانه‌ها با وجود توسعه الکترونیکی و گسترش فناوری‌های نوین و پدیده شبکه‌های اجتماعی کماکان از اثربخشی و جذابیت ویژه‌ای در ترویج و تعمیق فرهنگ برخوردار هستند.


وی از سیاست‌های جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران در حمایت از نویسندگان و ناشران حوزه ایثار و شهادت خبر داد و خاطرنشان کرد: از اصحاب قلم و رسانه، از جمله نویسندگان و ناشران برای مشارکت در طرح‌ها و فعالیت‌های بنیاد شهید دعوت می‌کنیم تا ایده‌ها و دستاوردهای خود را برای هم‌افزایی، چاپ و انتشار توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران ارسال کرده و در این عرصه مشارکت کنند.


انتهای پیام/4072/4100/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب