دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 دی 1397 - 18:08
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم:

دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند بازوی قدرتمند دولت باشد

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیت بسیار بزرگی دارد که می‌تواند از بازوان بسیار قدرتمند و قوی دولت باشد.
کد خبر : 346606
عابدی  خبر.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از قم، حسن عابدی عصر امروز در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم با ابراز امیدواری از نهایی شدن تعاملات فی‌مابین گفت: هر چه این تعاملات بیشتر باشد شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه خواهیم بود؛ زیرا آسیب‌های اجتماعی جامعه را به انحطاط می‌کشاند؛ بنابراین همه دستگاه‌ها موظف هستند که کمک کنند.


وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیت بسیار بزرگی دارد که می‌تواند از بازوان بسیار قدرتمند و قوی دولت باشد.


مدیرکل ورزش و جوانان استان قم  اظهار کرد: دستگاه‌های دولتی و مجموعه دولت ظرفیت‌ها و اعتبارات محدودی دارند؛ بنابراین تمام نهادها و مؤسسات عمومی و غیردولتی باید کمک کنند و کنار هم باشند تا در کنار هم خدمتی به جوانان داشته باشند.


معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم نیز در این مراسم یکی از رسالت‌های دانشگاه آزاد اسلامی را حل مشکلات اجتماع برشمرد و گفت: امیدواریم بتوانیم با انعقاد تفاهم‌نامه برای استفاده از ظرفیت‌های دو دستگاه بهره‌مند شویم؛ زیرا این ظرفیت را داریم که ارتباط بین دانشگاه و دستگاه‌های اجرایی را از طریق ستاد سازمان‌دهی که تمام دستگاه‌های اجرایی استان در آن عضو هستند و به ریاست استاندار برگزار می‌شود، ایجاد کنیم.


روح‌الله رمضانی از ارائه تسهیلات کم‌بهره وزارت ورزش و جوانان به تشکل‌های جوانان خبر داد و افزود: می‌توانیم تسهیلات خوبی به استارت‌آپ‌های دانشجویی بدهیم.


وی تأکید کرد: وزارت ورزش و جوانان می‌تواند پل ارتباطی بین دانشگاه و جامعه در حوزه‌های مختلف باشد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم  نیز در این جلسه گفت: از دولت انتظار خاصی نداریم که به ما کمک مالی بدهد؛ اما دوست داریم در مجامع علمی و فرهنگی دستگاه‌های دولتی، دانشگاه آزاد اسلامی هم جایگاه خود را داشته باشد.


 سیف‌الله فضل‌اللهی افزود: با وجود ظرفیت ورزشی موجود در دانشگاه آزاد اسلامی قم آمادگی داریم در عرصه‌های تخصصی ورزش وارد شویم.


انتهای پیام/4121/4062/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته