دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 دی 1397 - 15:17

ولیعهد عربستان چهره رژیم صهیونیستی را بزک می‌کند

ولیعهد عربستان به مشاور سابق دیوان پادشاهی این کشور مأموریت داد تا رسانه‌های سعودی را در زمینه بزک کردن چهره رژیم صهیونیستی در نزد افکار عمومی عربستان بسیج کند.
کد خبر : 346535
41f66d52-6c56-4f52-b5da-4a5a0715ff82.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از الجزیره، روزنامه معاریو چاپ رژیم صهیونیستی به نقل از منابع رسانه‌ای آمریکا اعلام کرد «محمد بن سلمان» به «سعود القحطانی» دستور داد تا در یک مأموریت ویژه چهره رژیم صهیونیستی را در نزد افکار عمومی عربستان بزک کند.


روزنامه وال‌استریت ژورنال چاپ آمریکا گزارش کرد «قحطانی» که پیشتر مشاور دیوان پادشاهی بود مأموریت یافت تا سبک کار رسانه‌های سعودی را در راستای بزک کردن چهره رژیم صهیونیستی در عربستان تغییر دهد؛ رسانه‌هایی که این رژیم را دشمن صهیونیستی عنوان می‌کردند.


دراین‌راستا «قحطانی» به رسانه‌های سعودی توصیه کرده است تا در مقاله‌ها و گزارش‌های خود عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس را تأیید کنند؛ همچنین برای نخستین بار در تاریخ مطبوعات عربستان، در سایت‌های اینترنتی و پایگاه‌های خبری نزدیک به دولت سعودی مصاحبه‌هایی با مسئولان رژیم صهیونیستی منتشر شده است.


«یاکی حوکی»، نویسنده صهیونیستی در مصاحبه با معاریو گفت: «روزنامه‌نگاران، نویسندگان، دانشگاهیان و افراد مرتبط با خاندان حاکم بر عربستان در سال جاری به ستایش اسرائیل و حمایت از آنها گرایش داشته‌اند. انتشار برخی گزارش‌ها در مطبوعات نشان می‌دهد توصیه‌های رسمی در این زمینه به آنها داده شده است تا بتوانند بر افکار عمومی عربستان باهدف توسعه روابط با این رژیم تأثیر بگذارند».


وی افزود: «با خواندن گزارش‌ها و اظهارات مطرح‌شده در میان نخبگان سعودی وابسته به خاندان پادشاهی عربستان متوجه درستی ادعای روزنامه وال‌استریت ژورنال می‌شویم که گزارش کرده است، سعود القحطانی وظیفه دارد چهره اسرائیل را در عربستان بزک کند».


انتهای پیام/4033/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته