دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون پزشکی باشگاه استقلال:

جباروف برای تست پزشکی به ما معرفی نشده است

معاون پزشکی باشگاه استقلال گفت: سرور جباروف برای گذراندن تست‌های پزشکی هنوز به کلینیک پزشکی باشگاه معرفی نشده است.
کد خبر : 346164

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، سرور جباروف هافبک خلاق فصل گذشته استقلال که در ابتدای فصل به دلیل عدم توافق با باشگاه از این تیم جدا شد، در آستانه بازگشت به جمع آبی‌پوشان قرار گرفته است.


براین‌اساس، امروز در فضای مجازی اعلام شد که جباروف برای دادن تست پزشکی به کلینیک معاون ورزشی باشگاه استقلال معرفی شده است.


برای پیگیری این موضوع و آخرین وضعیت مصدومان تیم استقلال به سراغ امین نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال رفتیم.


وی در پاسخ به این سؤال که ظاهراً سرور جباروف برای گذراندن تست‌های پزشکی به کلینیک پزشکی باشگاه معرفی شده است تا پس از قبولی در این تست‌ها خبر جذب این بازیکن ازبکستانی به طور رسمی اعلام شود، گفت: خیر، چنین چیزی صحت ندارد و از جباروف خبر ندارم.


معاون پزشکی باشگاه استقلال اضافه کرد: برخی دوستان رسانه‌ای مطالبی عنوان می‌کنند که روح من هم از آن خبر ندارد، امیدوارم در درج اخبار صحیح تلاش کنیم.


نوروزی در خصوص آخرین وضعیت مصدومان تیم استقلال بیان کرد: خوشبختانه مصدومان استقلال در شرایط خوبی به سر می‌برند، شجاعیان و محسن کریمی نیز به طور کامل دوران مصدومیت خود را پشت‌سر گذاشته‌اند و می‌توانند برای تیم بازی کنند.


وی با اشاره به مصدومیت پژمان منتظری عنوان کرد: منتظری نیز دوران نقاهت خود را پشت‌سر می‌گذارد و از نیم‌فصل دوم می‌تواند در صورت صلاحدید کادرفنی برای تیم استقلال به میدان برود.


معاون پزشکی باشگاه استقلال با اشاره به ارتباط دوسویه کمیته پزشکی با باشگاه استقلال تصریح کرد: ارتباط خوبی بین کمیته پزشکی و باشگاه برقرار است و در نهایت دوستی و تفاهم کارها را پیش‌می‌بریم.


انتهای پیام/4051/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته