دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
عباسی مطرح کرد:

برگزاری نمایشگاه آثار هنری و صنایع دستی ایثارگران در موزه شهدا

دبیر کل نخبگان شاهد و ایثارگر گفت: نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی و صنایع دستی ایثارگران، فرصتی برای انتقال هنر و کارآفرینی ایثارگران به جامعه است.
کد خبر : 345981
20262118177186857968591501262282544053133.jpg

عباس عباسی در گفتگو با خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، درباره برگزاری نمایشگاه هنر‌های تجسمی و صنایع‌دستی ایثارگران گفت: جامعه شاهد و ایثارگر از توان و پتانسیل بالای هنری برخوردار هستند و به همین نسبت در کارآفرینی توانایی دارند، برای ارائه توانایی جامعه ایثارگر و شاهد، نمایشگاه هنر‌های‌ تجسمی و صنایع‌دستی ایثارگران را برگزار کرده‌ایم.


دبیرکل نخبگان شاهد و ایثارگر اظهار کرد: صنایع‌دستی در کشور عزیزمان ایران از قدمت زیادی برخوردار بوده و نمایان‌‌‌گر ذوق و هنر ایرانی است. ایثارگران نیز در این زمینه از پشتوانه خوبی برخوردار هستند و محصولات با ارزشی را به بازار صنایع دستی ارائه می‌کنند که در کارآفرینی بسیار حائز اهمیت است.


وی ادامه داد: برای ارائه توانایی‌های هنری و اقتصادی ایثارگران در هنرهای تجسمی و کارآفرینی، نمایشگاهی از آثار هنری ایثارگران و خانواده‌های شاهد در موزه مرکزی شهدا در حال برگزاری است. در این نمایشگاه چهل اثر فاخر هنری از هنر‌های تجسمی و صنایع‌دستی به معرض دید عموم گذاشته شده است. علاقه‌مندان به بازدید از نمایشگاه می‌توانند همه روزه به آدرس: خیابان طالقانی نبش خیابان شهید موسوی، موزه شهدا مراجعه کنند. نمایشگاه آثار هنر‌های تجسمی شاهد و ایثارگر تا 9 دی برپاست.


انتهای پیام/4100/


انتهای پیام/

برچسب ها: صنایع دستی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته