دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 آذر 1397 - 15:13
نماینده مجلس الشعب سوریه:

ترامپ فقط حرف می‌زند/ آمریکا در عمل نیروهایش را از سوریه خارج کند

یک نماینده مجلس سوریه با بیان اینکه رئیس‌جمهور آمریکا فقط بلد است حرف بزند، گفت: واشنگتن باید در عمل نیروهایش را از سوریه خارج کند.
کد خبر : 345929
1497433136_.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از الوطن، «پطرس مرجانه» با بیان این عبارت که «به عمل کار برآید به سخن‌دانی نیست»، به توئیت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور واشنگتن درباره خروج نظامیانش از خاک سوریه واکنش نشان داد. 


رئیس کمیته امور عربی و خارجی مجلس «الشعب» سوریه گفت: «عمل کردن به حرف‌ها مبنای هر اقدامی است، وگرنه می‌توان اظهارات زیادی را مطرح کرد. ترامپ در زمان جنگ سوریه اظهارات متناقض و زیادی مطرح کرد، ولی از عمل هیچ خبری نبود».


وی افزود: «رئیس‌جمهور آمریکا اکنون دوباره ادعایی را مطرح کرده است و می‌خواهد نیروهایش را از خاک سوریه خارج کند که اگر این اتفاق در عمل رخ دهد، به معنای پیروزی سوریه است».


«مرجانه» تصریح کرد: «آمریکا حدود چهار یا پنج ماه پیش  گفته بود که سوریه چند روزی بیشتر دوام نمی‌آورد ولی امروز آنها هستند که از خاک سوریه خارج می‌شوند».


این عضو مجلس «الشعب» سوریه عنوان کرد که ممکن است ارتباطی قوی میان اظهارات ترامپ با تهدیدات دولت ترکیه درباره تجاوز به مناطق شرق فرات وجود داشته باشد.


انتهای پیام/4033/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته