دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برترین‌ها در «دورهمی رادیویی» تجلیل شدند

برترین‌های رادیو در جشنواره‌های کشوری و بین‌المللی در «دورهمی رادیویی‌ها» تجلیل شدند.
کد خبر : 345514

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، مراسم «دورهمی رادیویی‌ها» با اجرای ژيلا صادقی و با حضور حميد شاه آبادی معاون صدا، محمد محمدزاده مدير راديو ايران، علی سيفی مدير راديو جوان، پیش‌کسوتان و مدیران شبکه‌های رادیویی و اصحاب رسانه در استودیوهای یک و هشت ساختمان شهدای رادیو برگزار شد.


در اين مراسم، ابتدا در قالب كليپی طنز به بيان مشكلات راديو از زبان هنرمندان  اين رسانه پرداخته شد.


سپس مولازاده قائم مقام راديو ايران  و مسئول كارگروه تهيه كنندگان راديو  به عملكرد اين كارگروه در يك سال  گذشته اشاره كرد. همچنین در این مراسم ۳۲ نفر از برترین‌های رادیو که در جشنواره‌های کشوری و بین‌المللی حائز رتبه بودند، تجلیل شدند.


در ادامه حسن ریوندی به اجرای برنامه طنز خود پرداخت و مجید اخشابی هم آهنگی را برای حضار اجرا کرد.
 
غلامرضا بحیرایی رئیس کانون گویندگان و نیت الله گودرزی رئیس کانون نویسندگان گزارشی از علمکرد کارگروه کانون‌های خود  ارائه دادند.


حمیدرضا شاه‌آبادی وضع معیشتی کارمندان رادیو را از دغدغه‌های اصلی خود برشمرد و گفت: آرامش فکری و دغدغه معیشتی همکاران از دغدغه‌هایم است و در حوزه مالی همچنان راه سختی در پیش داریم اما  در حوزه محتوا شرایطمان بهتر از گذشته است.


فرهاد دهنوی از رادیو گفتگو، حمیده رضاسلطانی از رادیو اقتصاد، زهرا مؤیدی از رادیو گفتگو، هدی فلاح تولیدات چند رسانه ای، محمد کیانی از رادیو ایران، محمدحسین خسروجردی از رادیو ایران، گیتی محمدی از رادیو ایران، کیاناز کاوه از رادیو ایران، راضیه حسینعلی از رادیو ایران، گلریز وکیلی از رادیو ایران، حسین معصومی از رادیو ایران، سیده زهرا صالحی از رادیو ایران، تینا میرکریمی از رادیو ایران، عبدالله علایی از رادیو ایران، مرتضی صداقت گو از رادیو فرهنگ، مونا توسلی از رادیو فرهنگ، رسول تسلیمی از رادیو فرهنگ، مینا نیکانیک از رادیو تهران، آرزو مددی از رادیو تهران، سیاوش عقدایی از رادیو جوان، حسین خلیل نژاد از رادیو جوان، محمدحسن جلالی از رادیو معارف، اعظم ایرانی از رادیو معارف، مرتضی نمازی از رادیو معارف، ایوب آقاخانی از رادیو نمایش، فرشاد آذرنیا از رادیو نمایش، ژاله محمدعلی از رادیو نمایش، ، محمدرضا علی از رادیو نمایش، مریم گودرزی از رادیو نمایش و رضا خدادادی از اداره کل فنی رادیو برگزیدگان رادیویی بودند که تجلیل شدند.


ضمن این که میرطاهر مظلومی جایزه خود را به زنده یاد  خسرو فرخزادی تقدیم کرد.


انتهای پیام/4046/


انتهای پیام/

برچسب ها: جشنواره رادیو
ارسال نظر
هلدینگ شایسته