دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ایران سربلند را هر صبح از رادیو انقلاب بشنوید

شبکه رادیویی انقلاب برنامه صبحگاهی خود به نام ایران سربلند را هر روز به روی آنتن می‌برد.
کد خبر : 345170

به گزارش حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی معاونت صدا، برنامه ایران سربلند شبکه رادیویی انقلاب که به تهیه‌کنندگی حسین معصومی و گویندگی طهماسبی و نجم‌ الهدی هر روز از ساعت 6 صبح از این شبکه پخش می‌شود، با رویکرد تقویت باور و اعتقاد انقلابی در فضایی کاملاً شاد مخاطبان را همراه می‌کند و به معرفی دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران می‌پردازد.


حسین معصومی تهیه‌کننده این برنامه گفت: برنامه ایران سربلند در حوزه‌های متعددی اقدام به اطلاع‌رسانی و تولید برنامه می‌کند. در همین راستا توجه ویژه به قومیت‌ها و نقش آنها در پیشبرد اهداف انقلاب یکی دیگر از بخش‌های مهم این برنامه است.


وی افزود: در برنامه ایران سربلند هر روز با دو تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفتگو انجام می‌شود و آنها ضمن معرفی کامل از حوزه‌های انتخابیه خود در رابطه با برنامه‌های آتی توضیحاتی را ارائه می‌کنند. همچنین در برنامه ایران سربلند مناسبت‌های ملی و مذهبی نیز پرداخته می‌شود. به عنوان نمونه در روز قانون اساسی با پژوهشگاه شورای نگهبان و در روز نیروی دریایی ارتش با امیر خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش و همچنین سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفتگو انجام شد.


شبکه رادیویی انقلاب از طریق طول موج 5/95 مگاهرترز ردیف FM، گیرنده‌های دیجیتال و همچنین اپلیکیشن تلفن همراه رادیو قابل دریافت است.


انتهای پیام/4072/4046/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته