دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 آذر 1397 - 21:05
مدیر پژوهش آموزشکده سما بوشهر:

دانشجویان رشته معماری با طرح هادی روستایی آشنا شدند

مدیر پژوهش آموزشکده سما بوشهر گفت: آموزش مستقیم اصول برداشت روستا برای تهیه طرح هادی روستایی ویژه دانشجویان رشته معماری برگزار شد.
کد خبر : 345482
02.jpeg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بوشهر، محبوبه احمدی گفت: عصر امروز به مناسبت هفته پژوهش و به همت امور پژوهشی و گروه معماری آموزشکده سما بوشهر، بازدید علمی و پژوهشی از بافت قدیم روستای محمد عامری ویژه دانشجویان پسر رشته معماری انجام شد.


مدیر پژوهش آموزشکده سما بوشهر گفت: هدف از برگزاری این بازدید، آموزش مستقیم اصول برداشت روستا برای تهیه «طرح هادی روستایی» ویژه دانشجویان رشته معماری بود.


احمدی خاطرنشان کرد: دانشجویان در این بازدید به‌صورت اجرایی برداشت طرح هادی را تمرین کردند که ابتدا به تیم‌های دونفره تقسیم شدند که هر تیم وظیفه برداشت یک قسمت از مطالعات طرح هادی را بر عهده داشت.


مدیر پژوهش آموزشکده سما بوشهر افزود: در ادامه این بازدید، کاربری اراضی روستا، فعالیت‌های روستایی، مصالح مورداستفاده در بناهای روستا، کف‌سازی معابر، سازه‌های مورداستفاده در بناهای روستایی، عرض معابر روستایی، ترسیم کروکی از بناهای شاخص روستا، عکاسی و مصاحبه با ساکنان روستا بررسی و انجام شد.


احمدی اظهار کرد: ارتباط مستقیم با روستا و طراحی روستایی از تجربه‌های مفید در این بازدید بود که با استقبال خوبی از سوی دانشجویان مواجه شد.


انتهای پیام/4117


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته