دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 آذر 1397 - 17:54
یک مسئول آتش‌نشانی زاهدان:

55 کودک در آتش‌سوزی مدرسه نجات پیدا کردند/ مرگ دلخراش 3 کودک

مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی زاهدان گفت: در حادثه آتش‌سوزی امروز یک مدرسه در زاهدان، موفق شدیم 55 کودک را نجات دهیم ولی متأسفانه 3 کودک به طرز دلخراشی کشته شدند.
کد خبر : 345432
13970927000168_Test_PhotoH.jpg

علی نجفی‌زاده در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، گفت: ساعت 9:02 دقیقه صبح امروز خبر آتش‌سوزی در مرکز پیش‌دبستانی اسوه حسنه به مرکز آتش‌نشانی زاهدان رسید. بلافاصله دو دستگاه خودروی آتش‌نشانی برای اطفای حریق به محل حادثه اعزام شده و در کمتر از سه دقیقه به محل حادثه رسیدند.


وی در ادامه افزود: در بدو ورود، مأموران آتش‌نشانی با دانش‌آموزانی مواجه شدند که از ترس آتش این‌ سو و آن‌ سو می‌دویدند، اما این نیروها توانستند 55 کودک را به محیط امن منتقل و پس از سرشماری مشخص شد که چهار نفر از این کودکان در آتش گرفتار شده‌اند.


مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی زاهدان  با اظهار تأسف از اینکه این کودکان پنج یا 6 ساله بودند، گفت: متأسفانه این بچه‌ها دچار بیش از 70 درصد سوختگی شدند و 3 نفر از آن‌ها جان خود را از دست دادند.


نجفی با اشاره به اینکه ظاهراً بخاری نفتی علت این حادثه بوده، ادامه داد: هنوز علت آتش گرفتن بخاری مشخص نیست و کارشناسان آتش‌نشانی در حال پیگیری آن هستند.


انتهای پیام/4087/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته