دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 مرداد 1394 - 15:09
در گفت‌وگو با آنا

طالقانی: انسان در هیچ مرحله‌ای بی‌نیاز از علم‌آموزی نیست/ برگزاری چهارمین دوره طرح ضیافت اندیشه در همدان

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان گفت: بر اساس حدیثی از پیامبر اکرم (ص) انسان در هیچ مرحله‌ای از زندگی بی‌نیاز از آموختن نیست.
کد خبر : 34530

حمیدرضا طالقانی ورکشی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: چهارمین دوره طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه آزاد اسلامی همدان با برگزاری تمامی سرفصل‌ها و دوره‌ها از یکم تا پنجم شهریور ماه برگزار می‌شود.


وی با توجه به حدیثی از پیامبر اکرم که می فرمایند از گهواره تا گور به دنبال علم و دانش بروید گفت: علم آموزی در هیچ برهه از زمان متوقف نمی شود و انسان همواره نیاز به بازآموزی دارد.


طالقانی بیان کرد: پنج عنوان معرفت شناسی، اندیشه سیاسی ، تاریخ تمدن اسلام، تعلیم و تربیت اسلامی و اخلاق حرفه ای در دوسطح یک و دو در این دوره برگزار خواهد شد.


مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی همدان تصریح کرد: بهره گیری از استادان مجربی همچون محمد محمدرضایی، استاد تمام دانشگاه تهران، امیر خواص، عضو هیئت علمی مؤسسه آمورشی و پژوهشی امام خمینی، حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا رضانیا، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی، از نقاط قوت این طرح است.



وی اظهار کرد: برنامه ها و نشست‌های فرهنگی همچون طب سنتی، شبکه های اجتماعی و بنیان خانواده، داعش، بازی‌های رایانه‌ای به صورت برنامه‌های فوق العاده در طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه آزاد اسلامی همدان طرح‌ریزی شده است.


طالقانی تصریح کرد: همزمانی برگزاری این دوره از طرح ضیافت با دهه کرامت و میلاد علی ابن موسی الرضا (ع) موجب گردید تا در روز ولادت این امام ما مراسم جشنی با حضور خانواده اعضای هیات علمی در حاشیه برگزاری طرح ضیافت اندیشه برپا نماییم.









مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی همدان تاکید کرد: این دفتر متعلق به هیچ جناح و حزب خاصی نیست و درب این دفتر بر روی تمامی دانشگاهیان گشوده است



مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی همدان تصریح کرد: همراهی علم و ایمان یا به عبارت دیگر علم و دین همواره در طول تاریخ وجود دارد و برگزاری این دوره تلنگری برای اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه است.


وی با اشاره به ارتباط مستمر این دفتر با اعضای هیات علمی بیان کرد: استفاده از ظرفیت شبکه های مجازی مانند ارسال نشریه های الکترونیکی و ارتباط مستمر از طریق ایمیل موجب می گردد این بازآموزی ها به طور مستمر ادامه داشته باشد.


طالقانی تاکید کرد: ما در دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی همدان به عنوان کوچکترین سرباز ولایت در خدمت دانشگاهیان هستیم.


مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی همدان تاکید کرد: این دفتر متعلق به هیچ جناح و حزب خاصی نیست و در این دفتر بر روی تمامی دانشگاهیان گشوده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته