دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرپرست صندوق شاهد عنوان کرد:

صندوق شاهد بازوی توانمند بنیاد شهید در حل مشکلات جامعه ایثارگر

سرپرست صندوق شاهد گفت: صندوق شاهد از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و این جایگاه می‌تواند در حل مشکلات جامعه ایثارگر، نقش مهمی را ایفا کند.
کد خبر : 345241
31524.jpg

به گزارش  حوزه حماسه و مقاومت گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، سومین جلسه هیأت‌ امنای صندوق قرض‌الحسنه شاهد با حضور حجت‌الاسلام محمد‌حسن کاویانی‌راد رئیس هیأت امنای صندوق شاهد، اعضا هیأت امنا و سرپرست صندوق شاهد برگزار شد.


رئیس هیأت امنای صندوق شاهد در این نشست با تأکید بر نقش و مسئولیت خطیر هیأت‌ امنا در سیاست‌گذاری و ترسیم خط‌مشی صندوق قرض‌الحسنه شاهد، از تلاش‌ مدیران قبلی قدردانی کرد.


وی ضمن تبریک به اسلام کریمی برای انتخابش به‌عنوان سرپرست صندوق قرض‌الحسنه شاهد، از آمادگی و عزم اعضای هیأت‌ امنا در همراهی و همکاری با مدیریت جدید در پیگیری اهداف و برنامه‌های صندوق خبر داد.


رئیس هیأت‌ امنای این مجموعه نیز با اشاره به حفظ و تعالی اعتبار اجتماعی صندوق شاهد بر پایبندی به اصل تفکیک این صندوق از امور جاری بنیاد شهید و امور‌ ایثارگران و پیامدهای ساختاری آن تأکید کرد.


 اسلام کریمی نیز با اشاره به جایگاه ویژه صندوق شاهد به‌ عنوان بازوی توانمند بنیاد شهید و امورایثارگران در حل مشکلات جامعه ایثارگری، از همراهی و عزم اعضای هیأت‌ امنا در پیشبرد اهداف این مجموعه قدردانی کرد.


انتهای پیام/4100/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
نوید مکرمی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱
۰
چه عالی
هلدینگ شایسته