دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 آذر 1397 - 10:00
رئیس شورای شهر تهران:

سمینارهای شهری به‌جای هتل‌ها در سالن‌های شهرداری برگزار شود

رئیس شورای شهر تهران گفت: مدیران شهرداری به جای استفاده از هتل‌های ۵ ستاره در برگزاری سمینارها از امکانات شهرداری استفاده کنند.
کد خبر : 345190

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا محسن هاشمی رفسنجانی در آغاز جلسه صبح امروز شورای اسلامی شهر تهران ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت معصومه(س) به برکات حضور ایشان در قم اشاره و اظهار کرد: یکی از مهمترین برکات حضور ایشان در قم تشکیل حوزه‌های علمیه در این شهر بود.


وی در ادامه به سالروز شهادت دکتر مفتح و وحدت حوزه و دانشگاه نامگذاری شده سخن به میان آورد و افزود: ترور دکتر مفتح تحت تأثیر دیدگاه‌های افراطی و التقاطی شکل گرفت و باعث شد سرمایه‌های انقلاب از بین برود و امیدواریم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.


هاشمی رفسنجانی در خصوص خطوط باقیمانده مترو نیز گفت: برای توجه به حمل و نقل عمومی می‌بایست به خطوط باقیمانده مترو توجه کنیم زیرا این خطوط حدود ۴۰ هزار ساعت سفر را انجام می‌دهد.


رئیس شورای شهر تهران در تذکری به شهرداری اذعان کرد: شهرداری امکانات وسیعی چه در زمینه سالن و چه در زمینه هتلینگ دارد و شایسته است با توجه به بودجه نامناسب امسال مدیران شهرداری به منظور صرفه‌جویی در برگزاری سمینارهای با قیمت بالا به جای استفاده از هتل‌های 5 ستاره از امکانات خود استفاده کنند. 


انتهای پیام/ ۴۱۰۵/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته