دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 مرداد 1394 - 12:30

بازدید انگجی از دانشگاه آزاد اسلامی هادیشهر

دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد هادیشهر حضور یافت و از این واحد دانشگاهی بازدید کرد.
کد خبر : 34509

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر سیدجواد انگجی به همراه دکتر بهروز دانشیان رئیس دبیرخانه هیات امنای استان و ... با حضور در واحد هادیشهر، نخستین و بزرگترین واحد دانشگاهی شهرستان جلفا و هادیشهر از ساختمان آموزشی و اداری بازدید و همت اهالی هادیشهر و جلفا را در ساخت و تکمیل چنین واحدی تحسین کرد.


وی در سخنانی از مسئولان و کارکنان واحد برای زحماتی که متحمل می‌شوند، قدردانی و اعلام کرد: واحد هادیشهر جزو نخستین واحدهای دانشگاهی است که برای بازدید در استان انتخاب شد. وجود منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس فرصتی برای پیشرفت بهتر واحد هادیشهر است.


انگجی از مسئولان و مدیران و کارکنان واحد خواستار هرچه بهتر اجرائی شدن شعار اعلامی سال از طرف مقام معظم رهبری با عنوان سال دولت و ملت همدلی و همزبانی شد.


در ابتدای این مراسم دکتر حمید میرزائی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد هادیشهر و معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان با خیرمقدم به دکتر انگجی و هیات همراه از حضورشان در واحد قدردانی کرد.


به گزارش آنا، واحد هادیشهر به عنوان بزرگترین و نخستین واحد دانشگاهی در سطح شهرستان جلفا و هادیشهر است که از سال 1383 با همت اهالی تاسیس و مجهز به ساختمان آموزشی با ظرفیت پذیرش بیش از 6000 نفر دانشجو بوده و دارای تجهیزات مجهز و بروز آزمایشگاهی و پژوهشی است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته