دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 آذر 1397 - 14:50
آیت‌الله طباطبایی‌نژاد:

جذب دانشجویان بر اساس نیازهای کشور انجام شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان بیان کرد: بهتر است روش جذب دانشجو تغییر یابد و بر اساس نیازهای کشور انجام شود.
کد خبر : 344993
عکس دیدار با امام جمعه اصفهان.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از فلاورجان، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان گفت: امروز دانشجویان بر اساس علاقه‌های شخصی و بدون در نظر گرفتن نیاز کشور به دانشگاه‌ها حضور می‌یابند و پس از آن، دانشجویان با معضل بیکاری مواجه می‌شوند؛ بنابراین بهتر است روش جذب دانشجو تغییر یابد و دانشجویان بر اساس نیازهای کشور و منطبق با استعدادها و ظرفیت‌های آنان در رشته‌های علمی تحصیل کنند.


امام‌جمعه اصفهان بیان کرد: فضای دانشگاه‌ها باید به‌گونه‌ای باشد که دانشجویان در فضایی آرام و علمی به‌دنبال تحصیل علم و دانش باشند.


در  این دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان نیز اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان، تنها واحد دانشگاه آزاد اسلامی ویژه بانوان در کشور است که هرساله حدود 3 تا 4 هزار نفر دانشجو در آن مشغول تحصیل هستند.


شهلا روزبهانی ادامه داد: عضویت 80 استاد در کادر هیأت علمی به‌صورت ثابت، وجود 30 هزار مترمربع فضای آموزشی، وجود 42 مقطع و رشته تحصیلی از کاردانی تا دکتری در قالب رشته‌های علوم زیستی و علوم پزشکی ازجمله ویژگی‌های بارز این دانشگاه هستند.


وی با بیان لزوم حمایت ائمه جمعه در معرفی این دانشگاه به مردم متدین عنوان کرد: با توجه به امضای تفاهم‌نامه با دانشگاه‌های عراق ظرفیت پذیرش دانشجویان زن خارجی فراهم است. در نظر‌ داریم تا مرکز مادران در این واحد تأسیس شود و زنانی که دارای فرزند هستند در فضایی مناسب به ادامه تحصیل بپردازند و فضایی برای نگهداری فرزندان آنان فراهم شود و رشته‌های تحصیلی مانند مدیریت خانواده، مطالعات زنان، دوره‌های تربیتی ویژه مادران برای آنها در نظر گرفته شود.


انتهای پیام/4120/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته