![بومیسازی کیتهای تصفیه آب فوری با یک چهارم قیمت نمونه مشابه خارجی](/files/fa/news/1403/4/11/581173_410.jpg)
روزانه 1800 تماس در سامانه 1888 ثبت میشود
![logo.png](/c-files/old/1397/09/26/636806475063468840.png)
به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، رمضان امینی پیشازظهر امروز پس از جلسه ارتباط مستقیم تلفنی با شهروندان در راستای پاسخگویی به مطالباتشان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مهمترین وظایف شهرداری تهران پاسخگویی به شهروندان در راستای حسن اجرای امور است و با توجه به گستردگی عملکرد شهرداری احتمال بروز کم و کاستیهای فراوانی در آن وجود دارد.
وی با بیان اینکه امروز به بیش از ۱۰۰ تماس پاسخ داده شده است، به رتبهبندی این درخواستها و مطالبات اشاره کرد و افزود: در رتبهبندی صورتگرفته از تماسهای دریافتشده بیشترین مطالبات مربوط به همکاران خود شهرداری و در مرحله بعد مطالبات مردم در خصوص وضعیت تعاونیهای مسکن عملکردها و نوع اقدامات شهرداری در خدماترسانی همچون بحث نظافت، دفع زباله، جمعآوری و تفکیک آن بوده است.
رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران بخش دیگری از تماسها را مربوط به حوزه شهرسازی عنوان کرد و گفت: موضوع تفکیک اراضی ساخت و سازهای خلاف و مباحث مربوط به کمیسیون ماده ۱۰۰ و اقدامات صورتگرفته بر خلاف طرح تفصیلی شهر، مطالبات مالی پیمانکاران و نحوه خدماترسانی سازمان اتوبوسرانی و مترو به شهروندان از دیگر تماسهایی بود که امروز در مرکز ۱۸۸۸ دریافت شد.
امینی با بیان اینکه وظیفه سازمان بازرسی مچگیری نیست و بازرسی باید به دنبال اصلاح امور باشد، اذعان کرد: مهمترین وظیفه ما جلوگیری از انحراف از قانون است و ما به دنبال آن هستیم تا از طریق اقدامات مبتنی بر دانش و قانونمداری شرایط را برای پیشگیری از تخلف فراهم کرده و در صورت بروز تخلف مقتدرانه نسبت به پیگیری حقوق شهروندان از طریق قانونی اقدام کنیم.
وی یکی از مهمترین اقدامات شهرداری را جایگزینی نیروهای ایرانی به جای اتباع عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه بیکاری یکی از مهمترین معضلات جامعه ماست به دنبال آن هستیم تا شرایط را برای حضور نیروهای ایرانی فراهم کنیم و تاکنون حدود ۱۳۰۰ نفر را جایگزین کردیم و این در حالی است که این رقم میبایست از مرز 10 هزار نفر بگذرد.
رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران همچنین از تشکیل اتاق فکر و کمیته منابع انسانی سخن به میان آورد که در آن به حوزه انتصابات ورود پیدا کرده و با بررسی فاکتورها و شاخصهای مشخص نسبت به بهکارگیری مدیران با تجربه و کارآمد اقدام میکند.
امینی در پایان با بیان اینکه روزانه حدود ۱۸۰۰ تماس از سوی سامانه ۱۸۸۸ و ۵۷۰۰ تماس از سامانه ۱۳۷ صورت میگیرد از تشکیل کمیته تطبیق سخن به میان آورد.
انتهای پیام/ ۴۱۰۵/
انتهای پیام/