دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 آذر 1397 - 12:50
یک مسئول شهرداری تهران:

روزانه 1800 تماس در سامانه 1888 ثبت می‌شود

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران از ثبت روزانه یک‌هزار و 800 تماس با سامانه 1888 از سوی شهروندان تهرانی خبر داد.
کد خبر : 344953
logo.png

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، رمضان امینی پیش‌ازظهر امروز پس از جلسه ارتباط مستقیم تلفنی با شهروندان در راستای پاسخگویی به مطالباتشان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مهمترین وظایف شهرداری تهران پاسخگویی به شهروندان در راستای حسن اجرای امور است و با توجه به گستردگی عملکرد شهرداری احتمال بروز کم و کاستی‌های فراوانی در آن وجود دارد.


وی با بیان اینکه امروز به بیش از ۱۰۰ تماس پاسخ داده شده است، به رتبه‌بندی این درخواست‌ها و مطالبات اشاره کرد و افزود: در رتبه‌بندی صورت‌گرفته از تماس‌های دریافت‌شده بیشترین مطالبات مربوط به همکاران خود شهرداری و در مرحله بعد مطالبات مردم در خصوص وضعیت تعاونی‌های مسکن عملکردها و نوع اقدامات شهرداری در خدمات‌رسانی همچون بحث نظافت، دفع زباله، جمع‌آوری و تفکیک آن بوده است.


رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران بخش دیگری از تماس‌ها را مربوط به حوزه شهرسازی عنوان کرد و گفت: موضوع تفکیک اراضی ساخت و سازهای خلاف و مباحث مربوط به کمیسیون ماده ۱۰۰ و اقدامات  صورت‌گرفته بر خلاف طرح تفصیلی شهر، مطالبات مالی پیمانکاران و نحوه خدمات‌رسانی سازمان اتوبوسرانی و مترو به شهروندان از دیگر تماس‌هایی بود که امروز در مرکز ۱۸۸۸ دریافت شد.


امینی با بیان اینکه وظیفه سازمان بازرسی مچ‌گیری نیست و بازرسی باید به دنبال اصلاح امور باشد، اذعان کرد: مهمترین وظیفه ما جلوگیری از انحراف از قانون است و ما به دنبال آن هستیم تا از طریق اقدامات مبتنی بر دانش و قانونمداری شرایط را برای پیشگیری از تخلف فراهم کرده و در صورت بروز تخلف مقتدرانه نسبت به پیگیری حقوق شهروندان از طریق قانونی اقدام کنیم.


وی یکی از مهمترین اقدامات شهرداری را جایگزینی نیروهای ایرانی به جای اتباع عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه بیکاری یکی از مهمترین معضلات جامعه ماست به دنبال آن هستیم تا شرایط را برای حضور نیروهای ایرانی فراهم کنیم و تاکنون حدود ۱۳۰۰ نفر را جایگزین کردیم و این در حالی است که این رقم می‌بایست از مرز 10 هزار نفر بگذرد.


رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران همچنین از تشکیل اتاق فکر و کمیته منابع انسانی سخن به میان آورد که در آن به حوزه انتصابات ورود پیدا کرده و با بررسی فاکتور‌ها و شاخص‌های مشخص نسبت به به‌کارگیری مدیران با تجربه و کارآمد اقدام می‌کند.


امینی در پایان با بیان اینکه روزانه حدود ۱۸۰۰ تماس از سوی سامانه ۱۸۸۸ و ۵۷۰۰ تماس از سامانه ۱۳۷ صورت می‌گیرد از تشکیل کمیته تطبیق سخن به میان آورد.


انتهای پیام/ ۴۱۰۵/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
فاطمه هوشمند
Germany
چهارشنبه ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۲
۰
من وهمسرم‌بارنشسته شهرداری تهران میباشیم چندسال پیش بااندوخته سالها کارتمام وقت توانستیم پیشفروش اپارتمانی درپروژه حکیم برای پسرمان بنام حسین حسینی گرکانی بخریم وبدون انکه اجازه دیدن اوراداشته باشیم وتمام پول درخواستی راباهم دادیم وچندماه پیش باخانواده برای دبدن اپارتمان اجازه بازدید کرفتیم ووقتی واردان شدیم یک اپارتمان مخروبه بادبواروشیشه ودرهای خراب وسیاه که محل پاتوق کارگران بود وتابلوی مهمانان عزیز خوش امدید دریوارکقیف بچشم مبخورد وخلاصه حال ما ازدیدن این منظره بدشد وبه اعضا هیئت مدیره شکایت کردیم وباگذشت چندماه وشاید یکسالی است که هیچگونه افدامی انجام نگرفته تا دل ما کمی اروم شود وازطرفی دیگر ازسال ۸۸ تابحال یک بلوک این اپارتمانها حاًضر نشده است تا التیام بخش بدبختی های جامعه خقوق بگیرکم بضاعت بشودازشما مسئول دلسوز تمنادارم درمورد این پروژه ومورد اپارتمان پسرما اقدام لازم بعمل بیاورید تادل این همه کارگر وکارمند شادبشن وزود خانه داربشوند بااحترام فراوان منتظر جوابتون هستم
گوشتیران
قالیشویی ادیب