دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مرداد 1396 - 11:46

تلفن‌های شهری 137 و 1888 چه تفاوتی با هم دارند؟

مدیر بازرسی شهرداری منطقه 6 با بیان اینکه پل‌های ارتباطی شهروندان و شهرداری تاثیر بسیار و اهمیت والایی دارد، گفت: تلفن 137 تلفن فوریتی است که در تماس با آن طی 24 تا 72 ساعت به پیام‌ها رسیدگی می‌شود و اگر طی این زمان رسیدگی لازم صورت نگرفت پیام‌ها را می‌توان به 1888 که سامانه نظارتی است ارجاع داد.
کد خبر : 198036

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی شهرداری منطقه 6، محمدحسین هنجنی توضیح داد: بیشترین میزان تماس با سامانه‌های شهری از طریق تماس تلفنی بوده و با گسترش شبکه های مجازی هم اکنون پیام‌ها از طریق این شبکه‌ها نیز انتقال داده می‌شود.


مدیر بازرسی شهرداری منطقه 6 با بیان اینکه امروزه فعالیت نهادهای خدمتگزار در جامعه متکی به مشارکت شهروندان است و محقق شدن طرح‌های شهری بدون مشارکت شهروندان امکان پذیر نیست، گفت: در این راستا پل‌های ارتباطی شهروندان و شهرداری تاثیر بسیار و اهمیت والایی دارد و تلفن 137 تلفن فوریتی است که در تماس با آن طی 24 تا 72 ساعت به پیام‌ها رسیدگی می‌شود و اگر طی این زمان رسیدگی لازم صورت نگرفت پیام‌ها را می‌توان به 1888 که سامانه نظارتی است ارجاع داد.


وی توضیح داد: بیشترین پیام‌های شهروندان به حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و خدمات شهری تقسیم می‌شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: شهرداری تهران
ارسال نظر
نظرات بینندگان ۲۶ نظر
امیررضایی
Pakistan
سه‌شنبه ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۱
۱
با سلام و وقت بخیر خدمت عزیزان و زحمت کشان عزیز در شهرداری. بنده ساکن شهرک آپادانا واقع در منطقه 5 شهرداری هستم و چند وقتی هست که در این شهرک و بعضی از بلوک ها رسم شده که اتاق انباری (اتاق کالسکه ) که قدیم به این اسم میگفتن و جز مشاعات هست و جلویی درب هر وردیی هست را اجاره میدهند به غیر.. و باعث اذیت و آزار همسایه‌ها می‌شوند ممنون میشم و زحمت بکشید و این موضوع را پیگیری کنید. چون این کار داره رسم میشه تو این شهرک و آسایش و امنیت رو از ساکنین گرفته است.
سعیدطهمورثی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱
۵
با توجه به اینکه کاربری برخی مناطق شهرداری تهران ازحالت مسکونی به تجاری تبدیل رفته شهرداری تهران برای رفاه حال مالکان تسهیلات پیش بینی ننموده واین موضوع باعث شده تامالکان بهره برداری های نامتعارف، غیرمجازوبراساس عرف منطقه عمل نمایندواین موجب مزاحمت برای ساکنین گردیده است ومنازعات وبرخوردهای نامتفاوت وتبعیض آمیز زیادی رابرای شهروندان درقضاوت بازرسین در نظارتشان را شاهدباشیم
رستمی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱
۳
میخواستم بدونم آیا مأمور شهرداری بدون کارت اداری و حکم حق ورود به خانه ویا عکس از داخل منازل نه ساختمان رو دارد یا خیر.اگر خیر است چکار باید کرد.ممنون میشم راهنمایی کنید
محمدرضاقربی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
يکشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷
۱
تا مادامیکه در سامانه ۱۸۸۸ و یا ۱۳۷ نمی توان گردش اداری شکایت خود را مشاهده کنی شفافیت معنا ندارد و به عبارتی شاکی غریبه است .شهرداری منطقه ۲۱ ۹ سال است که رای ماده صد را اجرا نمی کند و هیچ مقامی پاسخگو نیست پرونده شهرسازی کاملا گویای مسئله است و دستان نامرئی همه چیز را در دست دارند و مدیریت می کنند چه کسی پاسخگو است . متاسفانه آقایون استاد تبلیغات و خالی بندی هستند و هیچ کاری انجام نمیدهند پرسنل رسما" و علنا" از متخلف حمایت می کنند . چه کسی به دنبال اجرای قانون است ؟ ۰۹۱۲۶۴۰۲۲۰۴
شوقیان
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲
۳
با سلام و ادب
چند وقتی است که شهرداری مشغول اجرای طرحی است که با نصب تابلوها در کوچه و معابر شخصی و بن بست و راه اندازی ماشین های راهور به جریمه خودروهای پارک شده در کنار منازل و کوچه و خیابان میکند و بدین طریق میلیون ها نفز در روز با پارک خودروهایشان هر ماشین 40000 جریمه شده ولیستی بلند از جرایم برای هر ماشین ارسال خواهد شد. این طرح جهت چه سرویسی به مردم و چه مزیتی برای مردم دارد بماند و هنوز پاسخی در این رابطه به مردم داده نشده بدون آموزش به اینکه این تابلو ها برای چه منظوری در هر ده متر از کوچه و خیابان نصب میشوند باید این نوید راداد که دیگر مردم حق پارک ماشین های خود را حت برای دو دقیقه در کنار منازل خود نخواهند داشت و بایستی عوارض آنرا بپردازند و یا وقتی چند کیلومتر از مرکز شهر دور میشویم پیامک جریمه عوارش برایتان میآید که شما عوارض خارج شهر نپرداخته ای در صورتی که محلی برای گرفتن و برای عوارض مشخص نگردیده است !!!!! لذا از آن مقام مسوول خواستاریم چرا این ملت شید پرور بجای دریافت سرویس و امکانات از شهرداری و یا هر مسوولی بایستی فقط به عوارض و پرداخت جریمه ای که منصفانه نیست بپردازد ؟؟؟؟
لطفا در مورد این طرح که بنظر جز فشار آوردن به مردم هیچ مزیتی برای ما و شهروندان تهرانی ندارد پرداخته شود و مزیت ها و سرویس ها به ملت بزرگ از این طرح ارائه گردد.
با تشکر
امیروهابزاده
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷
۱
باسلام وخسته نباشیدبه حضور محترمتان.بنده از ساکنین منطقه 19,نعمت آباد هستم..همسایه مادرحال ساخت ساختمان مسکونی هستن .و پیشروی طولی زیادی داشتن ک. بدون رضایت. ما و همسایه طرف دیگر هست.لطفا ب این مشکل رسیدگی کنید.چون کارشون غیر قانونیه.
بیتا
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹
۳
سلام و خسته نباشید خواهش میکنم مطلب منو حتمی بخونید و رسیدگی کنید
منطقه ۴۵متری نواب صفوی خ میلاد کوچه ۱۳،۱۵،۱۷
این‌منطقه هیچگونه امکانات اتوبوس رانی و‌تاکسیرانی نداره
و اگر کسی بخاد سوار اتوبوس بشه باید بره حاجی زاده ک‌کلی پیاده روی داره و اینکه اتوبوساش عشقی حرکت میکنند
این منطقه هیچ امکان تفریحی نداره و حتی ی پارک باشگاه یا استخر نداره ،ی استخر الغدیر بود ک شکر خدا یسال بسته شد
این منطقه ی باغ پشت خونهاش داره ک آبیاری میکنه کشاورزش و‌تمام خونهای این منطقه نشست کردند و حشرات موذی خطرناک باید متحمل شن ک‌صاحب باغ خوش‌خرم محصولشو درو‌کنه انگار اینجا دهاته
این منطقه حتی ی دستگاه عابر بانک نداره ی هایپر مارکت درست حسابی نداره بخصوص اون انتهای خیابان میلاد
از آسفالتش ک‌نگم براتون بخصوص بعد کن و کاری فاضلاب هاشون
صدای اتوبان مخمونو میخوره ،ینی شهرداری نمیتپنه ی صداگیر صوتی مث اتوبان های تهران برامون نصب کنه
چنتا دستگاه تر تمیز و اون ته بلوار نمیزاره
ی باشگاه آکادمی ‌ورزشی نداره
جالبه شهرداری پشت خونمون زنگم‌ میزنیم میگ ب ما ربطی نداره
پس ب کی‌مربوطه؟پردیسان ی بیابون بود چقد تغییر کرد بلوار امین زنبیل اباد باجک روز ب روز خوشگلتر میشن
اینجا ب منطقه قدیمیه،ما آدم نیستیم دل نداریم؟؟
بخدا هیچ امکان شهری تو این منطقه نیست
بخصوص از کوچه ۱۱. ببعدش ب طرف اتوبان ک دهات عظیمه
توروخدا رسیدگی‌کنید
ما هم‌ وسعمون میرسید بالاشهر خونه میخریدیم
ی پیرزن پبرمرد باید بمیره تو این‌منطقه یکی ک‌ماشین نداره فقط باید دربست کنه
هیچی تو‌این‌ خیابون نیست
کی بهش اهمیت میدید
صدسال این منطقه هست ولی شهرداری و هیچ ارگانی بهش نگاه نمیکنه
فقط توش پر ماشین سنگین کامیون میاد
انگار اتوبان بین شهری
هیچ ناظری ینی وجود نداره؟؟؟؟
قم
مريم مديري
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۴:۰۶
۳
با سلام و خسته نباشيد،در تهران منطقه ١ آجوادنيه خيابان هفتم غربي مدتي هست كه سگ هاي ولگرد اونجا ساكن هستن و صبح ها جلوي واحدها ميان و شب هاي سر و صداي زيادي دارن ،خواهش ميكنم به اين موضوع رسيدگي بشه ،چون آسايش و شهروندان گرفته ،و اين زمين خالي در منطقه هفتم غربي هم محل سكونت نمكي ها شده هم محل تجمع سگ هاي ولگرد ،تعدادشونم يكي دوتا نيست كه چشم پوشي شه،لطفا رسيدگي شه،ممنونم
مرتضی بابایی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶
۲
با سلام،ما تو خیابون طاهری کنار رمپ اتوبان زین الدین زندگی می کنیم،سال گذشته اومدن و جدول های خیابونو عوض کردن و بلوک های سیمانی نو کار گذاشتن،ولی محل اتصال بلوک ها رو بندکشی نکردن و همین جوری ولش کردن! یه مشکل دیگه هس که اونم مرتب نبودن سرویس دهی توبوس های خط شهید بهشتی و دانشگاه علم و صنعته،به غیر از نا مرتب بودن ساعات رفت و آمدشون،اگه احیاناً اتوبوسی خراب بشه،مسئولی نیس که اتوبوس دیگه ای رو جایگزینش بکنه و مردم همین طور باید 40 دقیقه بشینن تا یه اتوبوس از راه برسه!
در خصوص پارک دانشجو هم باید خدمتتون عرض کنم که سرویس بهداشتی سمت شمال شرق پارک که چند سالیه راه اندازی شده،به حال خود رها شده و بهش رسیدگی نمیشه،آخه هر مکان و جایی نیاز به رسیدگی و تعمیر و نگهداری داره،چند بار به مسئولین پارک تذکر دادم ولی زهی خیال باطل!یه درخت بلوط بزرگ هم در قسمت شمال شرقی پارک هس که داره خشک میشه،هفته قبل به مسئول اون جا تذکر دادم و قول داد رسیدگی کنه ولی به نظر میاد که قولش دلخوشکنکه،ظاهراً چند سالیه که درختای پارک دانشجو تنه هاشون سیاه شده و دارن از بین میرن،کاشکی می شد کمی جدی تر به این مسئله نگاه کرد!
محمد وهابی املشی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸
۰
آقا این سطل آشغال سر کوچه ها خیلی اوضاعشون وخیمه. اگه ما نخایم چسبیده به خونمون سطل باشه چیکار باید بکنیم بخدا از چهار متریشم نمیشه رد شد، گویا سال به سال میشورن. خیابان ابوذر (فلاح)کوچه فراهانی نبش کریمی فرد.
حسن شکوری
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶
۰
با سلام
من چند تا موضوع رو میخوام گزارش بدم
1. راجع به سطل آشغالهایی مکانیزم که قشنگ سر کوچه جلوی خانه ما است و شهرداری منطقه 6 کرج اصلا رسیدگی نمی کنه چند تا از این سطل زباله ها دور تا دور محل بود که خودشون جمع کردن بردن و الان همین یه دونه است و کل محل و کاسبها که اکثر میوه فروش هستند فقط داخل این سطل اشغال میریزن که باعث آزار مردم محله شده و انقدر بوی بدی میده که ما رو داره اذیت میکنه لطفا پیگیری کنید
2 . سر همین کوچه یه آقایی برای خودش کیوسک درست کرده که در پیاده رو گذاشته و کفاشی میکنه پیاده رو که جای کیوسک کفاشی نیست و شهرداری منطقه 6 کرج این اقا رو بلند کنه
3 . میوه فروش ها هم که 3 تا مغازه هستند تمام پیاده رو ها رو اشغال کردن و اکثر آشغالها رو یا تو جوب میریزن تا اشغال کردن با میوه پیاده رو ها رو
ادرس کرج بلوار امام خمینی سر خیابان عدل سر کوچه شهید سنایی
ممنونم
حسن قزبانی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۴
۱
با سلام و وقت بخیر خدمت عزیزان و زحمت کشان عزیز در شهرداری. بنده ساکن شمیرانو واقع در منطقه ۴ شهرداری هستم و چند وقتی هست بنده بارها بارها با ۱۳۷تماس گرفتم در مورد سد معبر که واقعا باعث اذیت تمامی ساکنین این منطقطه که یه عده افراد سودجو در سر هر کوچه اقدام به بسات گستری نموده ومشکلاتی از قبیل شلوغی وهرج مرج در این ناحیه شده است متاسفانه اکیپ سد معبر در محل حاصضر شده اقدام به باج گیری از افراد سود جو هستند متاسفانه هیچ بهبودی در این منطقه حاصل نمی شود ممنون میشم و زحمت بکشید و این موضوع را پیگیری کنید. چون این کار داره رسم میشه تو این منطقه و آسایش و امنیت رو از ساکنین گرفته است.
سارا آذرآتش
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳
۰
باسلام.
درخصوص سرو صدای کارگران ساختمانی ساختمان روبروی خونمون لطفا رسیدگی به عمل بیارین.از ۸صبح شروع به فریاد های ناهنجار میکنن برای گرفتن مصالح از طبقه ششم به اول و تماس های تلفنیشون واقعا مارو که روبروی این ساختمون هستیم عاصی کرده...سرو صداهایی که در تایم استراحت انجام میدن و تمام روزهای تعطیل هم از ۸ مشغول بکارن.واقعا خواستار رسیدگی هر چه سریعتر سامانه ۱۳۷ هستیم.
میلاد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲
۰
خواهش میکنم به داد ما برسید. ما در محله امیرآباد (کارگر شمالی) ساکن هستیم. وانت های سمساری واقعا آسایش و آرامش ما رو ازمون گرفتند. روز تعطیل و صبح و ظهر هم نمیشناسند. صدای بلندگوهاشون واقعا آزار دهنده است. یکی دو تا هم نیستند.
ما نمیتونیم با اینا درگیر بشیم ؛ عاقبتش مشخص نیست ، لااقل شما کمکمون کنید.
میترا
Poland
يکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶
۲
توروخدا کمک کنید ، شهر جدید مرند هستیم ، منطقه کوزو ۶ روبه روی مسجد ، وانت های سمساری دیگه شورشو در اوردن همه ناراضی اند ، فقط داد میزنن تو بلند گوهاشون ، قیمتاشونم با مغازه یکیه ولی آسایشمونو گرفتن ، توروخدا جمعشون کنید یه جای درست حسابی بدین بهشون جمع بشن دست از سر ما بردارن
سمیه ابراهیمی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸
۲
سلام خسته نباشید خدمت شما مسئولین ازتون خواهش میکنم از واجبات سطل اشغالهای داخل خیابان هستش که من موندم شهرستان چناران که اونقدر هم نه کوچیک هست نه دهاته که رسیدگی نمیشه ن سطل زبالهای وجود داره داخل خیابانها و همچنین از ازدحام اشغالها داخل موجها که توسط مردم گذاشته میشه بوی گند مریضی زیادی رو واسه کودکان بزرگان می آورد از شما خواهش مندم رسیدگیییییی کنید این چه وضعیه آخه شهردار چناران مشهد دارن چیکار میکنن پس ..
فرنوش فرجي
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۴:۲۷
۲
با سلام
پارك مصطفي خميني واقع در تهرانپارس خ مهرگان يك فضاي سبز بود كه به تدريج تبديل شد به شهر بازي وجالبه كه مشرف به خانه هاي مسكوني هست وتا ساعت سه شب وبعضاً روزهاي تعطيل تا ساعت چهار صبح چراغاش روشنه وسرويس دهي ميكنه لطفاً رسيدگي كنيد به شهرداري هم مراجعه كردم هيچ تأثيري نداشته با ١٨٨٨ هم تماس گرفتم ونتيجه نداشته ما همسايه ها چكار كنيم !!!؟؟؟
ثنا
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹
۰
کی مسئول رسیدگی به ساخت وسازهای غیر مجازهههههه،والا این همسایه ی ما دوسه ساله آرامش رو از ما گرفته،به خاطر اینکه به شهرداری پول نده ۶واحد رو نوبتی دارن تخریب میکنن ،از بیرون ساختمون نگاه کنی هیچ تغییری نکرده ولی داخلش نو ساز شده،دیگه خستمون کردن با صدای دریل وکوبیدن وتخریب کردن ،به کی باید اعتراض کنیم؟؟؟؟
علی شیورانی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲
۲
با وجود شکایت حضوری و کتبی در سامانه 1888 به شماره 3879094739 تا به امروز هیچگونه اقدامی انجام نگرفته؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷
۰
در منطقه 14 تهران از ساعت12:31بامداد تا4بامداد این معتادا وخلافکارا در میدان وخیابان شکوفه تجمع میکنند لطفا پیگیری کنید
رسول
Netherlands
يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵
۰
اين روزها هر كس به طريقي به حقوق مردم تحدي مي‌كند.
تقريبا روزي نيست در خبرها و صفحات مجازي خبرهايي نشنويم از گروهي از افراد كه با بهره‌گيري از روابط و يا برخي از وابستگي‌هاي سياسي‌شان اقدام به زمين خواري نموده‌اند و كلنگ ساخت و سازهاي تجاري يا مسكوني غير مجاز به دست گرفته و بخشي از خاك كشور را ميراث خود و فرزندانشان مي‌كنند.
از ديگر سو چه بسيار افرادي كه به حق خود قانع نبوده و كسب و كار خود رو به كوچه و خيابان بسط مي‌دهند، چه مغازه داراني كه فضاي جلوي مغازه‌شان را اشغال مي‌كنند يا دست فروشاني كه روي زمين يا روي خودروهاي خود اقدام به كسب درآمد از مشاغل كاذب مي‌كنند.
اما در حالي كه تقريبا تمام مردم در تمامي كشورها شهرداري‌ها را امانت دار و طلايه‌دار حفاظت از خاك و حريم زندگي خود تصور مي‌كنند، اگر در جايي مسئولين شهرداري به طور رسمي از اين اعتماد عمومي تخطي كنند و رسالت اصلي‌شان كه ايجاد آرامش براي مردم است را در سوداي درآمدزايي فراموش كنند، مصداق ضرب المثل "هر چيز كه بگندد نمكش مي‌زنند واي به روزي كه بگندد نمك" مي‌شود و تاسف بايد خورد كه چطور اين داغ خيانت در امانت را تاب آورد و دم بر نياورد.
در عين حال بي‌تفاوتي مردم از اين همه ابطال حق و بي‌تفاوتي از نابودي اعتماد ملي، كم از خطاي شهرداران خطا كار ندارد لذا در اين گزارش من باب اداي مسئوليت اجتماعي حقير گزارشي از منطقه 21 شهرداري تهران ارائه مي‌دهد كه اين عزيزان متاسفانه با بستن خيابان و قراردادن كانكس و اجاره آنها عملا خود اقدام به سد معبر و بهره‌گيري از فضاي شهري براي كسب درآمد نموده‌اند كه اين اقدام منجر به مشكلات عديده‌اي براي شهروندان به لحاظ سلب دسترسي محلي خصوصا با توجه به وجود مدارس در آن منطقه شده است در ادامه به تفصيل به شرح ما وقع و تاثيرات آن در زندگي اجتماعي شهروندان مي‌پردازيم:
آدرس محل: تهران، تهرانسر، بالاتر از ميدان كمال الملك
تعداد كانكس‌هاي اجاره داده شده: بيش از 20 كانكس
مشكلات ترافيكي ايجاد شده: حقوق شهروندي را فداي پول كرده ايد
مشكلات ايجاد شده براي كسب و كارهاي مقيم: بسيار زياد خواهد شد
ف
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۵
۰
محلۀ خاک سفید واقع در منطقه 4 را همه می شناسند. منطقه ای با زمین های عموما بی سند و ساخت و سازهای عموما غیرمجاز که عموما با همدستی عاملین ناحیه ها منطقه بخصوص ناحیه 6 صورت می گیرد که عموما هم از اسکلت و استحکام حداقلی نیز برخوردار نیستند. در یک کوچه باریک با عرض 6 متر، منزلی که کل مساخت زمینش حدود 40متر مربع است و قبلا به شکل غیر مجاز و در مدت چند روز تا سه طبقه ساخته شده در چند روز گذشته صاحبش مخفیانه خرد خرد مصالح آورده و به پشت بام انتقال داده تا با جوش دادن ستون قوطی بر سر ستونهای آن یک طبقه دیگر هم روی آن بسازد. در حین انتقال تیرآهن ها به پشت بام بازرسان ناحیه 6 آمدند تا مثلا جلویش را بگیرند. آنها به پشت بام رفتند همه چیز را مشاهده کردند. الان صاحبخانه هر روز به صورت مخفیانه شروع به کار کرده و سر ستونها را از دیوار بیرون آورده است. این موضوع را به سامانه 137 اطلاع دادیم. بازرسان هم دوباره چندبار آمدند و صحنه را مشاهده کردند. اما آنطور که از ظاهر قضیه و شواهد و قرائن برمی آید این صاحبخانه به هر حال طبقه 4 را خواهد ساخت. مشکل فقط غیرمجاز بود و استاندار نبودن استحکام آن نیست. مشکل کوچه 6متری است که اگر اتفاقی بیفتد این ساختمان تقریبا 40 متر مربعی روی خانه فرو روبرویی خواهد ریخت.
از مسئولین تقاضا داریم همین ابتدای کار جلوی این کار را بگیرند نه اینکه اجازه بدهند ساخته شود و بعد مثلا بیایند و پنجره اش را بکنند یا یک متر از طاقش را بریزند. چون با این روش آن طبقه حتما ساخته خواهد شد. نشانی منزل:
تهرانپارس- بین فلکه3و4-خ212شرقی- تقاطع 139- کوچه 210 شرقی(شهیدصادقی منش- پ32
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷
۰
بسم تعالی
موضوع:خط 9بی ارتی
باعرض سلام وخسته نباشید
به استحضار می رسانددرخط 9 متصدیا بتا به دستور مافوفق(سرپرست خط) مهرابی علاوه بر نیم ساعت اضافه که داخل ایسگاه ها بدون حقوق وای میستند بنا به دستور ایشان باید اپلکشن ایزی پی راهم تبلیغ و درروز 5نفر نصب نمایند درصورتی کوتاهی هرفرد بنبا به دستورایشان قطع همکاری با متصدی میگردد
خواهشمند است نسبت بدین امر رسیدگی گردد?
خدا یارتان
ناهید آراسته
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۱
۱
با سلام و سپاس خدمت تمام کسانی که مشکلات و سعی د حلش دارن من یکی از شهروندان هستم که در شهرستان نور ویلا دارم و آخر هفته برای تمدد اعصاب به این شهر سفر میکنم که متاسفانه روز جمعه این عزیزان زحمتکش شهرداری ساعت ۷ صبح با ایجاد سرو صدای فراوان برای تمیز کردن پل ها آسایش کل محله را زیر سوال بردن که وقتی به مسول مربوطه آقای زکاییی تماس گرفتم ایشون خیلی بی تفاوت و بد جواب منو دادن من میخام بدونم پس ما باید کجا شکایت کنیم که رسیدگی کنن آیا واقعا رسیدگی میشه ممنون میشم که حتما به این امر رسیدگی شه
الهام معمار
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۳
۰
سلام
تو محله سهروردی شمالی و عباس آباد اصلا باشگاه ورزشی الزهرا وجود نداره درصورتیکه توی بعضی از مناطق چندین باشگاه الزهرا وجود داره، ضلع جنوبی خیابان بهشتی فضای خیلی زیادی بلا استفاده برای مصلی گرفته شده و به راحتی میتوان برای باشگاه ورزشی مورد استفاده قرار بگیره. با توجه به اینکه این منطقه اداری هست میتونه خیلی به خانم های شاغل این منطقه کمک کنه.
ابراهیم معز بابلانی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱
۰
با عرض سلام و احترام
ساکن خیابان جوادیان( قلمستان سابق) واقع در منطقه 11 ناحیه 2 تهران هستم . مستحضرید این محله از مناطق اصیل و قدیمی تهران محسوب می شود. ولی به دلیل سد معبر مغازه های موتور سازی و دوچرخه سازی و دوچرخه فروشی متاسفانه ساکنین خیابان جوادیان بسیار در عذابند.امکان تردد خانم ها و فرزندان ساکنین در محله بسیار با شرایط بدی است و دوچرخه ها در کنار خیابان و پیاده رو دایماً درمعابر مشکل سازند. جای پارک برای وسایل نقلیه ساکنین نیست . بارها درخواست به 137 ارسال شده ولی متاسفانه رسیدگی صورت نمی گیرد. ( در پاسخ پیگیریها "تایید و انجام "درج می شود ولی عملا رسیدگی صورت نمی پذیرد. )
سپاسگزارم.
آذین
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸
۰
با عرض سلام،میخواستم خرابی پله برقی میدان رسالت را اطلاع بدم.دیروز پله برقی که به سمت بالا میرفت با سرعت خیلی زیاد به سمت پایین برگشت و ممکن بود باعث صدمات جدی به افراد بشود،لطفا خیلی جدی به این مسئله رسیدگی شود ،به جز پله برقی هیچ راهی به سمت بالا نیست
امیر حسینی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
۰
با سلام من راننده وانت و دوره گرد ضایعات هستم در منطقه 5در تاریخ9تیر در بلوار فردوس در چراغ قرمز سر خیابان لاله مورد تهاجم چند نفر ارازل اوباش که بعدا معلوم شد مامور بازیافت بوده اند قرار گرفتم و اقدام به فرار کردم که به وسیله یک خودرو مزدا2000بدون ارم شهرداری وحتی بدون پلاک شهربانی جلوی خودرو مرا گرفتند و اقدام به ضرب و شتم و فحاشی های بسیار رکیک نسبت به ایینجانب نمودند و بعد خودرو مرا به بازیافت انتقال دادند و بعد از خالی کردن بار خودرو من از من مبلغ 400هزار تومان که کل موجودی نقد وداخل کارت بانکی بود را ازم گرفتند و با ترساندن من اقدام به اخذ تعهدنامه محضری کردن لطفا به مشکل من رسید^ی کنید
ملکی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۶
۰
سلام

در نزدیکی منزل ما در ایران‌زمین شمالی کوچه اعلایی یک، ساختمانی در حال ساخت است. سر و صدای ساخت که از صبح تا نیمه‌ها شب ادامه دارد یک مشکل است مشکل بزرگتر اینکه در نیمه‌های شب صداهایی ایجاد می‌کنند که باعث لرزش ساختمان ما می‌شود و علاوه براینکه چند وقت است خواب را از ما گرفته‌اند باعث می‌شوند ترس به جان زن و بچه ما بیفتد که نکند زلزله است یا نکند ساخت آن‌ها باعث ریزش ساختمان ما شود.
ممنون
حمیدرضا متقی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۱
۰
سلام...منطقه ۱۴ شهر تهران...نرسیده به میدان شکوفه.. تقاطع با کوچه غضایری... یک دست فروش اقدام به فروش کاهو و خیار و گوجه در معبر عمومی میکند که بارها باعث تصادف در آن قسمت شده.. چون خریدار ها جهت خرید در قسمت ابتدای خیابان غضایری تجمع کرده. و چون فاصله کمی با تقاطع ابن سینا دارد ترافیک شدید در آن قسمت اتفاق می‌افتد... و ترافیک به خیابان ابن سینا کشیده میشود.... و بارها دیده ام که تصادف شده و یا خودروها با عابرینی که مجبور میشوند به خاطر سد معبر دست فروش وارد خیابان شوند برخورد کرده و باعث مجروحیت آنها شده... تقاضا میکنم با این مورد برخورد جدی بشود....
mousavi
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹
۰
سلام در نزدیکی منزل ما به آدرس مولوی روبروی خیابان انبارگندم کوچه دلخوش بن بست سوم، در انتهای کوچه سمت چپ خانه ی مخروبه ای وجود دارد که معتادان به این مکان رفت و آمد دارند و باعث سلب آسایش و عدم امنیت در کوچه شده اند از شهرداری محترم تقاضا دارم تا این موضوع پیگیری شود و در صورت امکان دیوار خانه ی مخروبه که شکسته است برای جلوگیری از ورود معتادان گارد ریل یا دیوار کشی شود. با تشکر فراوان
معصومه یوسفی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
۰
باسلام
بنده شکایت دارم به شهرداری
ما مثلا داریم توی یه مملکت اسلامی زندگی میکنیم به چه حقی اجازه میدید ساختمونا پنجره شون و روبه حیاط بقیه بسازند
به خیال خودشون یه حیاط خلوته. خب بگید جلوی حیاط خلوتشون و تابالا دیوار بکشن شما خودتون خانواده ندارید الان چندماهه توی تهرانپارس خ شبستری خ ۲۱۶شرقی دارن یه ساختمون میسازن که توش پر کارگر بی غیرته
که ماها جرات نمیکنیم در بالکنمون و باز کنیم شیشه ها برای عبور نور ساده هستن و شدن راهی برای دید زدن مردای بی غیرت بظاهر مسلمون
لعنت به کسی که این اجازه رو به پیمانکارا داد که همه به خونه همدیگه دید داشته باشن
محمد سعیدی
Canada
سه‌شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۵
۰
به بازار روز خیابان به آفرین سرزده و نا محسوس بازدیدی داشته باشید جدیدا میوهها غربالگری میشود
نیلوفر حکیمی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۴
۰
با سلام خدمت مسئولین مربوطه خواهشمند است نسبت به نظافت خیابان جهانی نسب کوچه اول جنوبی رسیدگی نمایید این کوچه ماههاست که توسط رفتگران این محله نظافت نشده وهرچه خود اهالی درب منزل داخل کوچه نظافت
می کنند فایده ای ندارد وبه نظافت کلی نیاز است به شدت چهره کوچه زشت ونازیبا شده است از پی گیری شما سپاسگزلرم
علی سرشاد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
۱
با سلام
چرا هیچ مسئولی جلوی این لوله بازکن ها را که روی درب و دیوار منازل برچسب های جدانشدنی میزنن نمیگیره ؟ یعنی اینقدر سیستم نظارتیمون بی فایده است که حتی نمیتونن شماره تلفن های این لوله بازکن هارو قطع کنن ؟
شهرداری و مالکین تا کی و چقدر باید هزینه کنن تا این برچسب های زشت و بی فایده رو از روی دیوارهای سطح شهر جدا کنن ؟؟ یک سال، دو سال، سه سال و ..... چندین دهه است که این اتفاق داره میفته و هیچ مسئولی رسیدگی نمیکنه !!
امامی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
۰
سلام به کجا باید شکایت کنیم ازدست دستفروشان مترو داخل مترو اصلا ا رامش نیست به غیر از سروصداهاشون با هم درگیر هم میشن وکتاب کاری هم می کنن
موسوی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴
۱
با سلام.شهرداری اگه بازرسی داشت این وضعمون نبود که ما کد پیگیری بدند بگند برو باهاش خوش باش.سر ملت رو فقط گرم میکنید حتی یه آشغال شهر رو نمیتونید مدیریت کنید آخه خسته شدم از بس زنگ زدم پیام دادم اسلام آباد افسریه شده پر از آشغال خدایی خودتون حاضرید بیاید تو این جور جایی زندگی کنید .فقط یه بار بیاید ببینید خجالت میکشید از اینکه این منطقه تو حوزه شهرداری منطقه ۱۵ باشه.پس چرا وقتی پول عوارض و پسماند میخاید بلدید منطقه رو اما موقع نظافت و رسیدگی دیگه اینجا رو نمیشناسید؟ اینم شماره پیگیریتون ببینید به چه دردی میخوره 5849452732کد پیگیری؟ به هیچ دردی نمیخوره
ش
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
۱
شهرداری فقط موقع پول گرفتن اونم به زور از مردم خوبه.....کاری صورت نمیگیره تو این مملکت
هدایتی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲
۰
باسلام و خسته نباشید. پیاده رو میدان انقلاب جلوی کتابفروشی ها برای تبلیغات باکس های کتاب یا ... گذاشته اند و جلوی رفت و آمد مردم را میگیرند دقیقا وسط پیاده رو ها . لطفا تذکر دهید با تشکر
هدایتی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳
۰
باسلام و خسته نباشید. لطفا به سنگفرش های اطراف میدان انقلاب رسیدگی کنید . بیشتر مواقع آب در زیر این سنگ ها جمع شده و با راه رفتن همه آبها به اطراف و لباس مردم پخش میشود. لطفا تا قبل از رسیدن فصل پاییز رسیدگی کنید . میدان انقلاب خ کارگر شمالی . با تشکر
ترنم
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱
۰
خواهش میکنم کسی این هارو میخونه اصلا؟ ما نزدیک به 8 خانم بودیم توی ترمینال صفه هرکس از یک شهر به نماز خانه پناه بردیم ساعت6 که ساعت9 هرکس بره برای کارش تنها جایی که انسان احساس امنیت میکنه ولی چراااااا باید ساعت6:30 دقیقه بیان و بگن مامسخره نیستیم خانم ها بیاین بیرون در رو قفل میخوام بکنم.
این از انسانیت بدوره. ما غریب بودیم تنها پناهمون اونجا بود هرکس در اومد و یه گوشه صفه رفت نشست. چرااااا باید نماز خانه در رو قفل کنن. و من کارم تمام بشه باز 5 ساعت بشینم بین اینهمه مرد و نتونم برم توی نمازخونه.
ثبت شکایت هم نمیتونم بکنم.کاش فکر کنین خواهر خودتونم چه حسی بهتون میده.
عادل نصیری
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۶
۰
سلام خسته نباشید من میخواستم بگم من تو شرکت کار میکنم بعضی وقتها مت شیفت بعد از ظهرهستم از ساعت ۲ بعد از ظهر تا ساعت ۱۰ شب من نمیتونم با تاکسی بریم خونه چون هزینه اش زیاده اتوبوس هم پیدا نمیشه من در شهر قدس زندگی میکنم اگه از شما خواهش کنم که اتوبوسهای شهر قدس رو ساعت کاریشون زیاد کنین ممنون میشم ازتون دستتون درد نکنه
ترنم
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۶
۱
خواهش میکنم کسی این هارو میخونه اصلا؟ ما نزدیک به 8 خانم بودیم توی ترمینال صفه هرکس از یک شهر به نماز خانه پناه بردیم ساعت6 که ساعت9 هرکس بره برای کارش تنها جایی که انسان احساس امنیت میکنه ولی چراااااا باید ساعت6:30 دقیقه بیان و بگن مامسخره نیستیم خانم ها بیاین بیرون در رو قفل میخوام بکنم.
این از انسانیت بدوره. ما غریب بودیم تنها پناهمون اونجا بود هرکس در اومد و یه گوشه صفه رفت نشست. چرااااا باید نماز خانه در رو قفل کنن. و من کارم تمام بشه باز 5 ساعت بشینم بین اینهمه مرد و نتونم برم توی نمازخونه.
ثبت شکایت هم نمیتونم بکنم.کاش فکر کنین خواهر خودتونم چه حسی بهتون میده.
م- ب
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۵
۰
با سلام واحترام در فرهنگ سراي كار واقع در ميدان هاشمي كه كلاس هاي ورزشي برگزار مي شود ومسولين خيلي هم زحمت مي كشند وجاي تشكر دارند . ولي يك انتقاد دارم كه مربيان ورزشي كه دارن اموزش به فرزندان ما ميدهند آيا معيار سنجي ميشوند قبل از اينكه وارد فرهنگ سراها شوند . متاسفانه در كلاس تكواندو در فرهنگ سراي كار در ميدان هاشمي استاد تكواندو از نظر اخلاقي اصلا صلاحيت ندارد در فرهنگ سرا كه بايد فرهنگ سازي شود نامبرده براي اشتباه بچه هاي 7-8 ساله از الفاظ زشت مثل خفه- بيشعور - احمق استفاده ميكنند وبعضي مواقع اگر كسي اشتباه كند ازبچه ها با ضربات مشت به سرشان مي كوبد(محمد رضاابوالحسني) خواهشمنديم به اين معضل بصورت فوري ترتيب اثر دهيد / با تشكر
ایلیار
Poland
دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸
۰
شهرداری و تمام عوامل شهرداری تهران بخدا باید خجالت بکشن و از شرم بمیرن که تو کهریزک این فجایع رو به بار آوردن ..
ناشناس
Germany
دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵
۰
باسلام
وضعیت شهر اندیمشک افتضاح شده
شهرداری اصلا رسیدگی نمیکنه
همش شده سد معبر بوسیله دستفروشها
شادی نیکو
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳
۰
با عرض سلام و خسته نباشید خواستم بگم اتوبوسهای خط بیهقی افریقا واقعا فرسودست باید عوض بشن انقدر که کیفیتشون پایینه که راننده به زور ماشینو میرونه فک کنم سرعت ۳۰ تا شایدم کمتر ...ممنون میشم یه فکری به حال این خط بکنین .
Hashemi
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶
۰
خطی های شانزدهمتری دوم تامیدان ملت درکنار پارک رهنمون مسافر سوار میکنند وکرایه۲۱۰۰تومان است ولی درایستگاه ملت تابلو ندار کد خط۴۲۶است خواشن تابلو نرخ قیمت درکنار پارک رهنمون رابزنید
ناشناس
United States of America
سه‌شنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۳
۰
با سلام،شهرداری منطقه ۱۶ دیشب ساعت دونصف شب سطل زباله ها را رنگ میکرد وبنده به شدت به رنگ آلرژی دارم،اگر صبح بود میتونستم الان بیرون برم ولی حالا چی ؟خواهشندم رسیدگی کنید با تشکر از زحمات شما
منیژه محسنی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵
۰
بنده یکی ازساکنین خیابان 17شهریورمحدوده شیرخوارگاه هستم.اتوبوسهای خیابان 17شهریوربشدت فرسوده است نه تهویه گرمای مناسبی دارندنه سرما.بجز تعدادانگشت شماراتوبوس برقی که مناسبترند.لطفافکری به حال مردم مظلوم این منطقه داشته باشین که هم ازنعمت متروکه چندین سال است قراراست راه اندازی شودمحرومند..هم خط بی آرتی فعال ندارند.اگه امکان ارائه بی آرتی ومترورافعلا نداریدحداقل اتوبسهای فرسوده که باجان وسلامتی مردم بازی میکنندراتعویض کنید...واقعاتاسف دارددرتهران زندگی کنی وسوار همچین اتوبوسهای فرسوده وکهنه شوی..وجدان خودتان میپذیردخانوادتان سوار همچین اتوبوسهایی شود.
حسین خسروی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰
۰
لطفابفکرتعویض اتوبوسهای بسیار فرسوده پایانه اتوبوسرانی ارم سبز نمایید.مملکتی که این همه نفت داردکجای ایران میخواهدحداقل رفاه مردم راتامین کند؟؟؟؟فکرکنم این اتوبوسهابرای زمان بچگی پدرومادرمن باشند.مسیولان لطفاااااارسیدیگی کنید.....بخداخجالتتتتت داره.امیدوارم سرتون بیاد.
manizhe.mohseni
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴
۰
لطفااصلاحیه پیاده روهای خیابان 17شهرویور راانجام دهید.بشدت نامناسب وقدیمی هستند.
صالخی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱
۰
بوی سطل زباله شهرداری واقعا آزار دهنده هستش متاسفانه سطل در پشت دیوار ما قرارداده شده است لطفا نسبت به جابجایی ان اقدام نمایید منطقه ۱ شهرداری خ واعظی خ اثباتی نبش لاچینی متشکرم
موسی محمدی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۳
۰
باسلام خدمت عزیزان دستن در کار درشهر داری .بنده دو مغازه در بومهن دارم وجزع کسبه ۱۵ ساله هستم .مدت۱ساله که شهردار جدیدی که امده نسبت به دست فروشای خیابانی بی تفاوته وما کسبه جمع شدیم اداره صنعتو معدن رفتیم .شهرداری رفتیم ولی متاسفانه از ساعت ۴ تا۱۱ شب دست فروشا در خیابان تجمع میکنن به طوری که عابرین هم به مشکل خوردن .ماعموران صد معابر هماز دست فروشا پول میگیرن وبه اونا کار ندارن شما بگید ما هم اجاره بدیم هم مالیات هماب برق ...فروشمونمنصفم کمتر شده .خواهش میکنم در این ساعات بازرس بفرستین تا ببینند ودرد مغازه دارای این منطقه رو بشنونند باسپاس از شما.
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴
۰
با سلام. خط 295 شهرک تامین اجتماعی به میدان صنعت لطفا هر یک ربع حرکت به مثل قبل برگردد. 20 دقیقه معطلی زیاد هست و کارکنان دیر به سر کار می رسند. در صورت امکان حرکت اتوبوس یک ربع گردد. با تشکر
لیلا ع
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱
۰
با سلام و عرض ادب.
متاسفانه بدترین و ناکارآمدترین قسمت حمل و نقل شهری مربوط به تاکسیرانی و در بین تاکسی های همه ی خطوط تاکسی های خط بنیاد، شهرک ایثار و فاز 5 شهید زین الدین هستند که فقط اسم این خط رو دارند و ابدا حاضر نیستند مسافران رو به مقصد برسونند. بارها شده در ازای پول بیشتر حاضر هستند تا از میدان جوان بالاتر برند. رفتارشون بسیار بی ادبانه و طلبکارانه است . اگر کمترین اعتراضی بکنید شما رو بین راه پیاده میکنند. کجای دنیا اینطوری هست؟! که برای مقصد و مبدایی که مشخص هست و قیمت مشخصی هم داره، اینقدر حفت و خواری بکشید و نهایتا پول بیشتری رو پرداخت بکنید تا به مقصد برسید.
اگر اینقدر سختشون هست این مسیر خب تاکسی های اون خط رو بردارید. چون به اسم اونجا فقط عرب ها رو در بست به جاهای دیگه میرسونن!
هر بار سوار تاکسی و به خصوص تاکسی های این خط شدم به خودم نفرین فرستادم و گفتم هرگر سوار تاکسی نمیشم و از اسنپ هرچند قیمت کمی بیشتری داشته باشه با عزت و بدون اعصاب خوردی استفاده کنم.
جالبه راننده های تاکسی از کم شدن روزی و سختی امرار معاش همیییییشه شاکی هستن اما نمیدونن در حقیقت این رفتار و کردار و طمع ورزی خودشون هست که مانع درآمدشون میشه.. از هر دست بدی و با بندگان خدا هر طور تا کنی، خداوند هم همونطور باهات برخورد میکنه و برکت رو از زندگی و روزیت برمیداره..
محمدعلی قربانعلی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۵
۰
با سلام. ما در منطقه 7 خیابان سپاه جنب پل چوبی ساکن هستیم. نزدیک یکماهه که آهنهای کف پل (از میدان سپاه به سمت پل چوبی دقیقا ابتدای پل) زمانی که وسایل نقلیه از روی آهنها عبور میکنند، صدای بسیار ناهنجاری ایجاد میکند که موجب سلب آسایش ساکنین نزدیک پل میشود و شب هنگام باعث بی‌خوابی ما گشته است و هر چقدر با 137 و 1888 تماس میگیریم متاسفانه هیچ اقدامی انجام نمیدهند. بدینوسیله کمال تشکر را از مسئولین انسان و دلسوز و مسلمان آن مجموعه به جهت بی‌توجهی به مشکلات مردم شهیدپرور را دارم.
سام
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۹
۰
با سلام
میشه یکی راهنمایی کنه من دیگه دارم دیونه میشم یه همسایه داریم داخل خونه داره تعمییرات میکنه تا دیروز سر صدا نداشت اما الان واقعا صدای خراب کردن داره میاد هر ثانیه فکر میکنم داره خونه خراب میشه روسرمون باید چیکار کنیم یه راهی بگین خواهشا فردا از گیر سرصدا خلاص شدیم خودشون نیان سوهان روح وجسم ما بشن سپاسگزارم آخه ازساعت ۶/۳۰دیقه صبح
محمد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۴
۰
سلام . و خسته نباشید . بالاتر از میدان انقلاب کوچه برهانی به فاصله 50-70 متر بلوک سیمانی که توسط شهرداری محترم قرار داده شده که از تجمع تاکسی ها جلوگیری بشه . بلوکی که سر کوچه هست سیمانی و بزرگ هست که راننده تاکسی ها نمی تونن جا به جا کنند . بلوکی که داخل کوچه هست رو امروز چند نفری جا به جا کردند که این خلاف قانون هست و دوباره تجمع می کنند . لطفاً پیگیری بفرمائید . از مضرات تجمع جلوگیری از کسب کاسبین محترم و استفاده از الفاظ نامناسب هست . چند ماهی بود که ارامش به این کوچه فرهنگی برگشته بود دوباره با خرد کردن و جا به جا کردن بلوک داخل کوچه سلب اسایش کردند.
ممنون .
سارا خلجیانی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱
۳
با سلام در منطقه شهران خیابان کوهسار شمالی تعداد سگ های ولگرد بسیار زیاد شده اند علیرغم چندین بار تماس با سامانه 137 و تماس چندین نفر از ساکنان منطقه اما هنوز جمع آوری نشده اند ، با وجود تگدار بودن و شاید بی خطر بودن آنها اکثر بچه ها و ساکنین که میترسن برای رفت و آمد با مشکل مواجه شدند لطفا هر چه سریعتر نسبت به جمع آوری آنها اقدام کنید . با تشکر
سارا
-
سه‌شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶
۰
سلام چه جوری می شه سالها یک کارگاه باشه ومدام همسایه ها شکایت کنند ولی کسی کاری نکنه چون هم پارتی دارن هم با پول مامور شهرداری را رد می کنند وچون آشنا دارن پی گیر می شن که کی شکایت کرده و حساب آن که شکایت داره را می رسن تشکر
جعفر
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲
۰
سلام شهرداری یک ارگان دزد دزد
جعفر
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴
۰
خیابان ایسارگران شهرک امام ایسار 23 غیر قانونی خانه میسازن تا حالا صد دفعه زنگ زدم شهرداری 137
هیچ کار نمیکنن فقد دروغ میگن اخطار دادیم
نازنین
United States of America
شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱
۰
با سلام
ساختمان طلائیه نبش فردوس شرق، روبروی خیابان قبادی پلاک 19 همه واحدها تجاری کار می کنند. لطفا رسیدگی کنید.
محسن توانا 09195173955
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹
۰
شکایت ازشهرداری شهرستان ملارد داشتم که یک مسیر تقریبا 2کیلومتری رو حداقل لکه گیری آسفالت نمیکنه نامه هم به بازرسی شهرداری دادم ولی افسوس فایده نداره فعلا بچسبید به میز ونیمکت مدیریت بالاخره نوبت شما هم میرسه ...
اکبر ح پ
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷
۰
با سلام و احترام
میخواستم به کسانی که در زندگی بدنبال حق و کلام خدا گام برمیدارند و به روز جزا اعتقاد دارند برادرانه خواهش کنم وقتی می بینند که در انجا اگر بخواهند هم نمی توانند حقی را اجیا کنند اخرت خودشان را با پولهایی که بعضی ها در ان سازمان خصوصا خود شهرداری بخاطر تامین مخارج کارکنانش به نا حق دریافت میکنند نفروشند و فکر حیات ابدی ان دنیا باشند و به شعور خود و شهروندان دیگر احترام بگذارند و از این شغل پر مخاطره که همانند عبور از پل صزاط است هر چه زودتر کناره گیری کنند و اخرت خودشان را حفظ کنند ....... من فقط از باب دلسوزی و امر به معروف گفتم باقیش به خودتان مربوط میشه ما ادای تکلیف کردیم... 98/12/3 ....
عیسی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲
۰
سلام من یکی از کارگران خدماتی شهرداری تهران هستم نمیدونم با این شغل سختی که ما داریم چرا به حقوق و مزایای ما توجهی نمیشه مگه ما زن و بچه نداریم با این گرونی و غیره عیدیامونو نگه میدارند ۲۸اسفند ما کی خرید کنیم تمام شرکتا عیدیاشون دادند فقط خاک بر سر مسئولان شهرداری فقط از کارگر کار میخوان ولی حقوق دادنی جونشون در میاد امیدوارم کسی که به حق وحقوقای مارسیدگی میکنه بخونه با تشکر از تمام کارگران خدماتی
حسین حسینی
Singapore
دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۹
۰
نظرچرا کسی توجهی به اخراج کارگران شهرداری منطقه 20ناحیه4نمیکنه دارن ایرانیهارو اخراج وافغانی میگیرن کجا بداد ما میرسن اقای غلامی چرا پاسخگو نیست
پرویز برهانی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
۰
چند روزی است میخواهم پرداخت عوارض سالیانه خودرو را انجام دهم غیر حضوری .نمیدانم در این شرایط بحرانی انتشار ویروس کورونا شهرداری چرا سیستم پرداخت غیر حضوری را غیر فعال کرده و وقتی مراجعه به دفاتر میکنیم 107365ریال بابت کارمزد از مراجعه کننده دریافت میشود .مشخص شد که علت غیر فعال کردن پرداخت غیر حضوری منافع قابل توجهی برای شهرداری و دفاتر خدمات الکترونیکی دارد و سلامتی آحاد جامعه فدای کسب درآمد شده است .لطفا اگر کسی پاسخگو است جواب دهد .
محرم
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۹
۰
سلام بنده پارسال جهت گرفتن مجوز برای یک واحدمسکونی به شهرداری ملارد مراجعه کردم پرونده تشکیل دادم گفتند اطلاع رسانی میکنیم جلسه ای باشهرداربرکزارمیکنیم جهت عقب نشینی وغیره بعداز۸ماه هیچ خبری نیستی تو شهرداری اینقدرمردم اسیروسرکردان میکنند آدم پشیمان میشه پیکیرباشه خدالعنت کن مردم آزا و
احمدالماسی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۱
۰
من درشهرقدس مغازه خدمات اتومبیل تعویض روغنی دارم امروزدرتاریخ۱۳۹۹/۲/۱۶بدون اخطارقبلی هشداریااطلاع رسانی یه سری کارکنان شه داری که بیشتربه لات ولوت هاشباهت داشتنداومدن وباخشونت یه سری ازلاستیک های جلوی مغازموبردندمن که همیشه عوارض شهرداری روبه موقع پرداخت میکنم لطفاقبل ازوحشت انداختن به جون ماکاسب هاقبل اش اطلاع بدن ماخودمون وسایل هامونوجمع میکنیم لطفا رسیدگی کنید ممنون که بعیدمیدونم کسی این پست واصلابخونه
ل
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۷
۰
سلام. مدتی هست که شهرداری منطقه ۲۰ در خیابان خانلری واقع در بلوار امام حسین شهرری اقدام به باریک کردن خیابان جهت فضای سبز کرده است با توجه به اینکه در سمتی از این خیابان مدارس زیادی قرار دارد و در هنگام ورود و خروج دانش آموزان سرویسهای مدارس زیادی رفت وآمد می کنند اینکار باعث تنگ شدن خیابان شده و با بازگشایی مدارس در مهر ماه ترافیک بسیارزیادی ایجاد خواهد کرد و باعث آزار مردم خواهد شد و ماشینها جایی برای پارک کردن ندارند لطفا از ادامه طرح جلوگیری شود چون هم هزینه برای شهرداری دارد و هم طرح راهگشا و مناسبی نیست بلکه راه رانیز مسدود می کند.
شهناز بیاتی
United States of America
شنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۸
۰
در محله شهران منطقه ۵ مدت طولانی است که خیابانها و پیاده روها و جوب بسیار کثیف است و مملو از آشغال و انقدر وضعیت نظافت نا بسامان است که بوی گند در خیلی از فضاها وجود دارد، واقعا با این همه پولهایی که شهرداری از مردم میگیرید حتی در نظافت شهر ناتوان است
علیرضا. ق
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۲
۰
تا پایان سال 88 هر پلاک مجوز تردد 20روز در هرفصل رو در محدوده آلودگی داشت متاسفانه در سال 99هرشخص اگر بیش از یک پلاک خودرو داشته باشد، مجموع تردد پلاک‌ها نباید از 20روز تجاوز کند واین مصداق دزدی و کلاهبرداری توسط شهرداری است. به ازای هر اتومبیل باید عوارض سالیانه پرداخت کرد ولی برای تردد باید مجموع خودروها از 20روز فصلی تجاوز نکند. از وقتی که شهرداری باید برای خودش درآمد کسب کند، برای تامین هزینه ها رو به دزدی و کلاهبرداری آورده. شهرداری وقیح دزد کلاهبردار رشوه‌خوار
علیرضا پناهی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸
۰
باسلام سطل زباله منطقه تهرانسر به ادرس تهرانسرشرقی خ بنفشه جنب پارک ارغوان وکوچه 47 شرقی یک ماه است که بعلت شکستگی ازسوی شهرداری برداشته شده وهنوز برنگردانده اند بوی تعفن وزباله تمام محل رابرداشته است با سامانه137 نیزچندبارپیگیری شده هیچ اقدامی نکرده اند وپاسخگو نیزنیستند لطفادرصورتیکه شماهم پاسخگونیستید اعلام نمایید تاشکایتمان را بخدا ببریم
ساکنان اهالی در منطقه ۵خانه های مسکونی کنار اتوبان شهید باکری
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۶
۰
سلام و عرض ادب و احترام ما ساکنان کنار اتوبان شهید باکری هستیم و از شما عزیزان خواهشمند هستیم برای رسیدگی به مشکلات ما درکنار اتوبان شهید باکری میباشیم که تردد اتومبیل‌ها در اتوبان صداهای سرسام اور اتومبیل‌ها که آسایش و آرامش را آزمون سلب کرده از شما مسوولان تقاضا داریم وسایلهایی که به صورت صدا گیر کنار اتوبان ها در قسمتهای مسکونی نصب کنن مخصوصا شبها که گویا وسط اتوبان خوابیده باشی که تمام اعصاب و روان همه این اهالی را به هم ریخته است خواهشمندیم رسیدگی بفرمایید ساکنان اهالی منطقه مسکونی کنار اتوبان شهید باکری ?
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۰
۰
منطقه۴ ناحیه ۱ خیابان بنی هاشم خیابان رحیمی پلاک ۷۰ در نیمه شب تا صبح مشغول تخریب و اوار برداری هستند ایجاد سرو صدا و سال آرامش برای کلیه ساکنین شده درخواست پیگیری دارم ممنون
مصطفی خلج
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴
۰
با سلام چرا خط اتوبوس خاوران بعد از 3ماه تمام شدن از سه راه آذری باز نمیشه؟وچرا سطل آشغال برای ریختن زباله سر قلعه مرغی وجود ندارد؟
فرشته فتحی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
۰
سلام بنده ساکن کردستان شهرستان مریوان تپه موسک کوچه راویژ8ترانزبرق هستم. کوچه ما آسفالت نیست و شهردار مریوان خواهان همکاری با کوچه کهچندین سال است گل.لای میباشد نبست که کوچه را آسفالت کند. خانواده ها هم توانایی پرداخت پول به شهرادری را رو ندارن. لطفابه گوش بالادستیهابرسانیدکه دولت بودجه ای برای آسفالت کردنش تعیین کند. باتشکر
ناصر
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵
۰
جهت رسیدگی به تخلف موسسات تخلیه چاه کجا باید مراجعه نمود۱
جمشید راوی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
۰
یک طرف پله برقی سر خیابان کرمان )تقاطع با رسالت( کار نمی‌کند.
آیدا ح13
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
۰
سلام.یه ساختمان بالای 100 ساله که هیچ نو ایمنی نداره و متاسفانه داخلش هم سکونت میکنن هم کار و کسب و تجارت انجام میگیره، آیا نباید شهرداری رسیدگی کنه؟ نباید تخلیه کنه؟ حتما باید کلی تلفات جانی داشته باشه !مالک و سند معتبری هم نداره این ساختمان.چندین ساله هر مستاجری هم نشسته،بلند نمیشه.ساختمان چندین بار نشست کرده و الانم طبقات وسطش با شمع و ستون سرپا نگه داشته شده.
آیدا ح
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸
۰
سلام.من چندین باره گزارش یک ساختمان بالای 100 سال نا امن رو دادم که داخلش کلی ادم سکونت و رفت و امد میکنن.ولی هیچ کسی از شهرداری جوابگو نبوده.لطفا رسیدگی کنین تا دیر نشده و کلی تلفات جانی نزاشته
مرضیه
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
۰
بنده یکی از ساکنین خیابان سبلان کوچه بخت آزاد هستم یکی در باره وانتیهای که میوه دارن خیلی سرو صدا دارن در ساعتهای مختلف و آخر شب که در چهار راه نظام باد جمع میشن دور هم وضعیت وحشتناکی رو از نظر ترافیک درست میکنن شهرداری اگه یه محلی رو به کسانی که مغازه ندارن و مجبورن بارشونو با ماشین فروش کنند اختصاص بده خیلی بهتره چون چهره شهر واقعا اینجوری بهم نمیریزه اونا هم بارشونو میفروشن۲.خواهش میکنم به ماشین های تخلیه زباله یا زودتر اقدام کنن برای تخلیه یا حداقل برای تخلیه سرو صدا نکن ساعت ۲ یا ۳ شب که مردم همه خوابن شاید یکی وضعیت خوبی نداشته باشه وبا کلی دارو بنده خدا رو خوابانده باشن یعنی بااین سروصداشون وپرت کردن سطل های زباله آدمو به مرز سکته میرسونن
رضا مومنی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۹
۰
برای برداشتن و جم آوری زباله و نخاله که در کوچه ما و جلوی در پارکینگ رها شده حداقل ۱۰ بار با سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸تماس گرفتم هنوز نتیجه ای نگرفتم منطقه ۱۷ ناحیه یک
۴۵متری زرند خیابان حسن زاده کوچه شهرام
گیتی
United States of America
جمعه ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴
۰
درود برشما
ما ساکن بلوارصاب الزمان بین خ رجایی و سازمان گوشت بالای اتوبان زین الدین (وفادارشرقی) هستیم.. درابن بلوار ماساکنین باچندین معضل روبرپیم.. ۱- ساکنین زباله هاشونو یا دروسط بلوار ویاا برخی بی فرهنگهای بیشعور کنار خانه همسایگان قرارمیدهند.. ۲ ماشنهایشان را درکنار جدول دروسط بلوار درهردوطرف که حتی تابلوی توقف ممنوع نصب شده میگذارندو میروند .. برخی نیز دزدگیرشان را حساس کرده که وقت و بی وقت برای ساکنین مزاحمت ایجادمیکنند.‌۳ - درقسما شمالی بلوار جوی های پراز لجن که موشهای باندازه گربه درآن تردد دارند.. و هرهفته بنده تانکر آبی را می بینم که صبح زود میایدو در سمت جنوبی همین بلوار که در خیابان روبروی ما بنام سجاد میباشد بافشارزیاد آب تانکر را در آن جا خالی کرده، درحالیکه آن قیمت تمیزاست.. ازمسئولین محترم تقاضادارم به این موارد توجه کرده و دستور مقتضی صادرنمایند.. فکری بحال زباله ها، ماشینها ، جوی اب نمایند و درصورت امکان دروسط بلوار درختکاری نمایند.. درفواصل ابتدایی و انتهایی یلوار یک سطل زباله ( سر خیابان سجاد) قراردهند.. سپاسگزارم..
دمیرچی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۲
۰
سلام وقتتون بخیر، یکی از پله برقی های ایستگاه بی آرتی استادمعین خرابه، و من با وجود زانو درد شدیدی که دارم هر روز مجبورم از پله هابالا برم ، خواهش میکنم، شما رو بخدا زودتر رسیدگی کنید، با تشکر
علی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۳
۰
زاکانی دروغگو لود . دورغگو هست و دروغگو خواهد ماند
طيبه اقبال
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۲:۵۹
۰
سلام وقت بخير
ما ساكن جنت اباد مركزي هستيم منطقه مسكونيه حيات وحش نيست كه پر از سگه اينجا ، از در خونه مياييم بيرون سگ خوابيده پشت در
چه وضعيه اخه
چرا رسيدگي نميكنه هيچ كسي!؟ شب تا صبح از صداي سگا خوابمون نميبره
محمد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
۰
با سلام من دو هفته پیش یک پراید خریدم پلاک ایران 40 من دارای شش فقره ورود به طرح در سال 1400 است در تهران اعتراض گذاشتیم گفتند باید بری طالقانی رفتیم گفتند یک ماه طول میکشه به تهران من گفتیم گفتند با 1888 تماس بگیر یک اپراتور بی ادب بی شعور بی .... همه چیز تا گفتم گفت با لحن بی ادبی به من گفت ربطی نداره و گوشی رو کوبید به طوری که از صدای گوشی من گوشم درد گرفت اینه شهرداری و دولت الکترونیک مسخره ها
معثومه بیگم شیبانی مقدم
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸
۰
لطفا کمک کنید اتوبان تلو به سمت حکمیه صدا گیر زده بشه اسایش و روان مردم دهم ریخته کمک‌کنید
مهدی رضاییی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۴
۰
سلام من مهدی هستم از منطقه ۲۰تهران
سر سیزده آبان تو اتوبان رجایی دست اندازی جدیدن گذاشته شده که توسط الاعم وشبرنگی به راننده هشداری داده نمیشه و کامل از چشم راننده گمه پتانسیل چپ کردن و وارد کردن خسارت رو خیلی داره مخصوصا در شب لطفا رسیدگی بشه
امین داودوندی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۵
۰
با سلام و درود فراوان،ساکن خ جشنواره خ نقدی منطقه ۴ناحیه ۶ که خ نقدی بخاطر صاف و هموار بودن فراوان روز و شب بالخصوص شب محل مسابقه و سرعت شده.خواهشمندم در این مسیر خصوصا نبش گلها نقدی و امیری نقدی دو تا سه دست انداز نصب گردد.هم از لحاظ ایمنی و هم در زمان خروج خودرو از پارکینگ همسایگان به نقدی و حتی نمایندگی مزدا خروج و ورود ایمن گردد.با تشکر از شما عزیزان
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۵
۰
با توجه به مشکلی که داشتیم و با تماس های با انواع ارگان ها ( شهرداری، 110، آتش نشانی، کلانتری و ..) هیچکدام نتوانستد حریف یک آدم بساز بنداز بشن.
مشکلی که بود یک واحد از سه واحد آپارتمان قدیمی در حال بازسازی بود که کلا روی دیوارهای ساختمان تغییرات ایجاد کرده بود و باعث شده بود دیوارهای طبقات دیگه ترک برداره. پس ازتماس با انواع ارگان های ذیربط ( شهرداری، 110، آتش نشانی، کلانتری و ..)هیچگدام حریف یک بساز بفروش و کسی که باگ های قانونی رو میدونه نشدن.
بنظرم اگه کسی به مشکل برخورد کنه بهتره به یک شرخر تماس بگیره که مشکل سریعتر، زودتر و بدون دردسر حل میکنه تا بخواد به این ارگان ها و قوانین مسخرشون اتکا کنه.
توهینی به افراد نیست فقط وضعیت قوانین مسخره مملک منظورم هست که طرف رفته خونه درب خونه بسته با خیال راحت کار ادامه میده بدون اینکه کسی از ارگان ها بتونه کاری انجام بده. شاید با شکایت و پیگیری های در دراز مدت یک کاری انجام بشه ولی نوش دارو پس از مرگ سهراب به چه درد میخوره.
امیدوارم کسی به مشکلی برنخوره. پیشنهادم اینه اگه کسی در مسائل مربوط به ملک مشکلی پیدا شد سعی کنید با توافق حل کنید واگه نشد بهترین گزینه استفاده از بساز بندازها و شرخرها هست. هرچند که برای رفع مشکل ما دیگه دیرشدو دیگه از کسی کاری برنمیاد.
فریماه
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۴
۰
با سلام
ما ساکن خیابان بهار شیراز هستیم .
الان دو سه شبه که ساعت ۱۲ تا ۲ شب از پشت خیابون صدای ساختو ساز و کامیون سنگین و داد زدنای کارگرا میاد ‌ من امشب با شماره ۱۸۸۸ تماس گرفتم به من میگه پلاک بده ‌ ،
الان از خود این اقا باید به کی شکایت کنم . انگار فامیلش داره ساختو ساز میکنه ‌
من ساعت ۱۲ شب پاشم برم تو کوچه ببینم پلاک ساختمونی که دارن میسازن چنده ؟
خیابون بهار شیراز ، خیابون شریعتی نیس که سر و تهش معلوم نباشه . پشت خیابونم میشه محله ملک .اون وقت کسیکه تو شهرداریه به من میگه ادرس دقیق بده . اگر قرار نیس کاری کنید لطفا شماره هم نذارید که ما دل خوش کنیم زنگ بزنیم .
امیر
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
۰
سلام این دو سامانه پاسخگوی مردم نیستند متاسفانه و سریع قطع می کنند سرویس را باعث تاسف است این همه بی احترامی به شهروند در ضمن اتوبوس های شادآباد جوابگوی مردم نیست تعداد اتوبوس ها کم و خراب و فرسوده هستند و مردم با مشکلات رفت آمد مواجه هستند امیدوارم که به این مسئله رسیدگی شود
یونس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
۰
با سلام من ساکن اهواز منطقه زرگان نورآباد خیلی سگ تو خیابون هستش لطفا رسیدگی کنید امنیت جانی نداریم به خدا چرا سگها تو خیابون میچرخن لطفا کاری کنید
رضایی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸
۰
سلام.. لطفا یک بار صبح ها سری به ترمینال میدان رسالت بزنید و از نزدیک حجم بالای مسافرین خط رسالت - ولیعصر را ببینید. من نمیدونم جرا یک خط اتوبوس برای میدان رسالت - میدان ولیعصر گذاشته نمیشه تا از حجم زیاد مسافران کم بشه. به نظر شما مدیران، وجود خط اتوبوس رسالت - پیچ شمیران مهم تره یا رسالت - ولیعصر؟؟؟ چرا آقایان دست اندرکار متوجه این موضوع مهم نمیشن؟ این خواسته من تنها نیست خواسته خیلی از مسافرینی است که صبحها توی سرما و گرما باید منتظر تاکسی های این خط که خیلی کم هستند بمونند و هر روزه هم دیر به محل کارشون میرسند.....
ویدا دوزنده
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳
۰
باسلام وخدا قوت اینجانب چندین دوره هست با شهردار محترم می خواهم ملاقات مستقیم وحضوری داشته باشم هر دفعه مراجعه می کنم به بهانه های مختلف دفتر اجازه نمی دهند با اینکه میدانم در اتاق ایشان هیچکس نیست یا جلسه نیست استدعا دارم میسر بفرمایید ومردم را اذیت نکنید
علی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴
۰
سلام و عرض ادب. شما که اینقدر در بهبود محیط شهر و فضای سبز زحمت میکشید چرا برخی از همکاران تمیزکار شما نهال های مفید و پر فایده ای مثل کُنار و نخل را که خود اهالی اینا رو درب منزل کاشتن رو از ریشه در میارن (فیلمش هم موجوده ) نهالی که حداقل ۱ متر نیم رشد کرده بود. کیانپارس خ ۱۲ غربی فاز ۱ زمان اتفاق شنبه صبح زود.
حقشناس
Finland
جمعه ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
۰
هیچگونه احترامی نمیگذارند و هیچ کاری انجام نمیدهند بعداز یک هفته کاری روز جمعه ساعت ۸ صبح با سرو صدای کار ساختمانی با ۱۳۷ تماس میگیرید حق رو به سازنده میده و با من شاکی برخورد میکنند
واقعا عالیه که شهرداری انقدر به فکر سازندگان ساختمانی است و بقیه حق آرامش ندارند
اسم ما مشخص
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۳
۰
با عرض سلام خدمت دوستان زحمتکش شهرداری لطفاً اگه میشه یه ماشین در شهرک ولیعصر،میدان زاهدی،چهارراه سیدالشهداء به سمت پایین به سمت پالاش یه قسمت خالیه و شبا یکی با ماشین میاد تمام نوخاله ها رو داخل اشغالی و در آن خلوتی سریع خالی می‌کنه می‌ره آنقدر اشغال ریخته شده که دیگه هر چقدر ماشین بفرستید تا شب خالی نمیشه هر کس بنایی می‌کنه اشغالاشو اونجا خالی می‌کنه یه پیگیری بشید ممنون میشیم
با تشکر
جمیری
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۵
۰
با سلام
در منطقه قیطریه ، خیابان صفا نبش کوچه آزادی حوالی در شمال غربی پارک قیطریه
تعدادی دکه به اندازه دکه بلیط فروشی های اتوبوس در دهه ۶۰ ، نصب شده که فعالیت نامشخص دارند(مثلا آش میفروشند) و از ۱۰ شب تا ۵ صبح محل خدمات دهی به اراذل و جذب آنها و سلب آشایش شده است
بیش از ۵۰۰ خانوار شکایت دارند از وضعیت موجود و پس از شکایت تنها اقدام شهرداری نصب دکه دیگر و اضافه کردن عناصر سلب اسایش میباشد
این دکه ها نه آب دارند و نه برق و نه فاضلاب و قطعا مورد تایید وزارت بهداشت هم نمیباشند
هدف شهرداری از مجوز دادن به این فعالیتها دقیقا تامین چه نیازی میباشد ؟؟؟
اگر رسیدگی نشود از خود شهرداری شکایت خواهد شد
محمدفرخ
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۹
۰
سلام ریاست محترم شهرداری استان درروستای دویدوخ اشغال باتراکترجمع می کنندوحقوقش راازمردم جمع می کنندهرخانوار۶۰هزارتومان ازشمام شهرداری محترم این راپیگیرفرماییدحتی دربلنگواعلام کردشورای دویدوخ
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳
۰
ده بار با هر دو شماره تماس گرفتم مرا به اپراتور ۱۳۶ راهنمایی کردند . ولی هیچکس جواب نداد.
یعنی به کجا شکایت ببریم ؟ واقعا خجالت آوره
امیرپور
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹
۰
با سلام ساکن منطقه ۷شهرداری هستم خداپرست متاسفانه محدوده خداپرست به سمت شمال سطل زباله نداشته و همسایه ها زباله خودرا سربن بست شاپور قرار میدهند بارها تماس گرفتم که لطفا یک سطل زباله سر خیابان خداپرست داخل بهار شیراز یا نزدیک آن در ابتدای خداپرست قرار دهید که مدنظر واقع نشده است
علی مروی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶
۰
با سلام وتشکر ازماموران محترم شهرداری متاسفانه مدت زیادی است پیمانکاران حمل زباله های خشک منطقه در ورودی فاز یک دره نهج البلاغه این زباله ها را دپو میکند در چندین نوبت هم توسط خدمات شهرداری این منطقه تمیز شد ولی مجددا زباله های خشک و گاهی هم تر دوباره ریخته شد شهرداری ورودی کوچه را با بلوک سیمانی بسته ولی متاسفانه باز ماشینهای پیمانکار از کوچه پشتی زباله می آورند این محل جایی شده برای معتادان که آتش روشن میکنند و چندین بار هم ماشینهای آتش نشانی آمده قابل ذکر است این محل قرار بود محل تصفیه آب سطحی دره نهج البلاغه بشود ساختمان مربوطه ساخته شد مخازن نصب شد ولی پروژه رها شد ومحلی برای زندگی پیمانکار شهرداری ودپوی کانکس فرسوده مصالح باقی مانده از پروژه های دیگر شده حتی محلی شده که دزدان آهن چندین بار نردهای پل آبر پیاده روی اتوبان نیایش نزدیک اینجا را بریدند وبردند ودوباره شهردای مجبور به جوش دادن آنها شد درهای بزرگ کانال آب که همگی از آهن بوده اند را برده اند تا جایی که جدیدان دارند صندلیهای غربی این پارک را میکنند ومیبرند لطفا از شهردای منطقه خواهشمندم در این مورد هرچه سریعتر رسیدگی کنند با بستن مسیر ورودی توسط قرار دادن دکه نگهبانی و یا راه اندازی فاز یک دره نهج البلاغه به این مشکل منطقه رسیدگی نمایند
باز هم از کلیه خدمات شهرداری منطقه تشکر میکنم
بهرام قهرمانی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴
۰
با عرض سلام و ارادت
بنده ساکن بزرگراه یادگار امام دامپزشکی غربی کوچه محمدی مخبر ( منطقه ۹ - ناحیه یک ) هستم.
متاسفانه بدلیل جمع آوری مخزن های زباله از این کوچه طی سالهای گذشته، بدلیل تراکم جمعیت در این کوچه ، تمام روز زباله ها در سراسر کوچه انباشته شده که توسط معتادین و گربه ها و... در محل پخش شده و باعث آلودگی و شیوع انواع بیماری ها خصوصا در فصل تابستان که پنجره ها باز است می شود.
فرشید درویش ملا
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴
۰
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما
عرضی داشتم همسایه روبرویی ما که خانه جنوبی دارن اتاق رو خراب کرده ازش پارکینگ درست کرده غیر مجاز ه این کار ما هر چقدر هم تماس گرفتیم با شهرداری هر مأموری اومد با ایشون ترکی صحبت کردو پول گرفتن رفتن الان این آقا شده مخل آسایش پدر و مادر من شده خواهشا رسیدگی کنید ممنون میشم با تشکر از شما
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳
۰
ازبرخورد باپرسنل شکایت دارم
فراهانی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷
۰
شهرداری منطقه۱۸ ناحیه ۵ ۱۰ روز زباله رو خالی نکردن از بوی تعفن خفه شدیم.هر چقدر ۱۳۷ تماس میگیریم فقط وعده میدن اون شهرداری یک بازرس نداره همیشه مردم تاوان باید بدن.پیمانکار میاد یک سطل خالی میکنه عکس میگیره که مثلا انجام شد بعد میزاره میره باقیش و میذارن ...
هلدینگ شایسته