دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 بهمن 1397 - 01:12

نه به ساخت مساجد؛ شعار جدید راست‌گرایان افراطی در آلمان!

راست‌گرایان افراطی در آلمان با شعار نه به ساخت مساجد به پیروزی در انتخابات شهرداری‌ها امیدوار هستند.
کد خبر : 344862
image-1332382-860_poster_16x9-juyb-1332382.jpg

به گزارش حوزه آمریکا و اروپای گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آلمان، چهار ماه به انتخابات شهرداری‌ها در ایالت «مِکْلِنبورگ-فورپومِن» باقی مانده است و حزب آلترناتیوی برای آلمان قصد دارد که با شعار «نه به ساخت مساجد» آرای شهرهای بزرگ را به دست آورد. این خبر روز گذشته توسط «لیف اریک هولم»، سخنگوی این حزب در مجلس ایالتی اعلام شد. به گفته وی حزب AFD برای انتخابات شهرداری‌ها در ایالت مِکْلِنبورگ-فورپومِن، ۱۲۰ نامزد دارد.


این حزب به‌تازگی برنامه‌های انتخاباتی خود را در ۱۲ صفحه منتشر کرده است. ازجمله وعده‌های مهم انتخاباتی این حزب را می‌توان به افزایش نیروهای پزشکی و همچنین سرمایه‌گذاری بر روی مدارس اشاره کرد که با هدف کمک به رونق اقتصادی در ایالت مِکْلِنبورگ-فورپومِن برنامه‌ریزی شده است.


علاوه بر این، اعضای حزب در برنامه‌های انتخاباتی خود اعلام کرده‌اند که مخالف ساخت مساجد و استفاده از بورکینی (لباس شنای اسلامی) در استخرهای این ایالت هستند. اعضای حزب همچنین مدعی هستند که ایستگاه‌های پلیس را افزایش خواهند داد و تعداد مأموران داوطلب پلیس را نیز بیشتر می‌کنند.


حزب آلترناتیوی برای آلمان بزرگ‌ترین حزب مخالف دولت در پارلمان است و آن‌طور که سران این حزب ادعا می‌کنند، آنها در شمال شرق آلمان، ۸۰۰ عضو دارند.


انتهای پیام/4106/4093/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته