دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آدم‌نژاد در گفتگو با آنا:

حوزه حمل‌ونقل از تحریم‌های ظالمانه و یک‌طرفه آمریکا عبور می‌کند

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی گفت: حوزه حمل‌ونقل ایران از تحریم‌ها عبور می‌کند و هیچ کشوری نمی‌تواند برای کشورمان تصمیم‌گیری کند.
کد خبر : 344799
آدم نژاد.jpg

شهرام آدم‌نژاد در گفتگو با خبرنگار حوزه حمل‌ونقل گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، با بیان اینکه هیچ کشوری نمی‌تواند برای ایران حتی در شرایط تحریم تصمیم‌‌گیری کند، گفت: حوزه حمل‌ونقل به‌طور قطع از تحریم‌های ظالمانه و یک‌طرفه آمریکا عبور خواهد کرد.


معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: پیمان‌های منطقه‌ای ایران با کشورهای همسایه  همچون  ترکیه برای استفاده از ناوگان جاده‌ای و به‌خصوص کامیون‌ها از سیستم تن ـ بار پابرجا خواهد ماند و امیدواریم کشورهای همسایه ایران برای حفظ منافع خودشان در کنار جمهوری اسلامی ایران بمانند.


آدم‌نژاد با بیان این‌که تحریم‌ها برای حوزه حمل‌ونقل نگران‌کننده نیست به مشکلات کامیون‌داران اشاره کرد و افزود: موضوع مهم برای رانندگان تأمین لاستیک است و این مسئله با وزارت صنعت،معدن و تجارت مطرح‌شده است و امیدداریم هرچه زودتر نیاز رانندگان برطرف شود.


آدم‌نژاد اضافه کرد: سند طرح آمایش لجستیک منتشر شده است و باید در حوزه لجستیک نیازمند توسعه شرکت‌های لجستیکی هستیم و باید بتوانیم  بارها را در صنعت لجستیک تجمیع کنیم. 


معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: مشکلات لجستیکی در کشور خیلی زیاد است و برای حل آن‌ها در گام نخست باید کالاهای مختلف را در چند نقطه کشور به‌طور متمرکز جمع کنیم و باید مراکز لجستیک ایجاد شود تا شاهد ورود بار به این مراکز باشیم.


وی تصریح کرد: اگر صاحبان اصلی بار وارد گود نشوند مراکز لجستیکی هم مانند پایانه‌های بار در نقاط مختلف کشور می‌شوند و بار وارد آن‌ها نمی‌شود.


معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد:  شرکت‌های کوچک در شبکه‌ای کردن حوزه حمل‌ونقل نقش مهمی دارند و اگر بخواهیم به حمل‌ونقل شبکه‌ای برسیم باید از حضور شرکت‌های‌ کوچک نسبت به شرکت‌های بزرگ‌مقیاس بهره بیشتری ببریم.


انتهای پیام/4094/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته