دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 آذر 1397 - 13:57
کشمیری خبر داد؛

اختصاص 20 میلیارد تومان به گرنت پژوهشی در بودجه سال 98

مدیرکل سیاست‌گذاری و امور دانش‌بنیان معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم از اختصاص 20 میلیارد تومان گرنت پژوهشی در بودجه سال 98 خبر داد.
کد خبر : 344678

به گزارش خبرنگار حوزه آموزشی پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، مهدی کشمیری ظهر امروز در نشست پژوهش هدفمند، فناوری ارزش‌آفرین در خدمت تولید ملی در سالن اجلاس سران از اختصاص گرنت پژوهشی به مراکز دانشگاهی و پژوهشی در بودجه 98 خبر داد و گفت: بودجه در نظر گرفته شده برای این گرنت 20 میلیارد تومان است، درصورتی‌که در بودجه سال 97 مبلغ در نظر گرفته شده برای این ردیف 600 میلیون تومان بود.


وی افزود: امیدواریم بتوانیم بودجه گرنت پژوهشی را به 60 تا 100 میلیارد تومان برسانیم.


مدیرکل سیاست‌گذاری و امور دانش‌بنیان معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم ادامه داد: توسعه فعالیت‌ها و حمایت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی یکی دیگر از دغدغه‌های جدی ما در حوزه معاونت پژوهشی وزارت علوم است.


کشمیری بیان کرد: به‌دنبال تسهیل مأموریت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی هستیم. همچنین قصد داریم اسناد بالادستی این صندوق نظیر اساسنامه و آیین‌نامه آن را بازنگری کنیم.


انتهای پیام/4060/4040/پ


انتهای پیام/

برچسب ها: مهدی کشمیری
ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
۰
باید برای پژوهش و پیشرفت علمی و عملی کشور تلاش کرد باید دقت کرد که بیت المال در پژوهش گره‌کشای کشور در آینده باشد
کشور باید بتواند مواد خام تولیدات را که دغدغه صنایع است خودکفا کند. طراحی قطعات و صنایع در همه زمینه‌ها در علوم مختلف مهندسی باید قوی شود، مدرن کردن کشاورزی، خودکفایی در دارو و پزشکی و گسترش زیربناهای عمرانی و زیرساخت‌ها. کشور باید بتواند در همه زمینه‌ها پیشرفت کند تا از تحریم دور باشد و بیگانه نتوانند ایرانی را گرسنه خطاب کنند
مردم امانت الهی در دست مسوولین هستند و خدمت به مردم سبب رضایت خداوند متعال و خشنودی شجره طیبه حضرت زهرا و اطمینان قلب‌هاست
هلدینگ شایسته