دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 آذر 1397 - 10:30
رئیس شورای شهر تهران:

رسیدگی به وضعیت سرویس‌های بهداشتی ترمینال جنوب دشوار است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به شلوغی ترمینال جنوب رسیدگی به وضعیت سرویس‌های بهداشتی و مسجد آن کاری دشوار است.
کد خبر : 344589
2214719.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محسن هاشمی رفسنجانی صبح امروز پیش از آغاز یکصد و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در خصوص بازدید از ترمینال جنوب اظهار کرد: با توجه به پیامکی که از یکی از شهروندان در خصوص وضعیت مسجد و سرویس‌های بهداشتی ترمینال جنوب داشتم از من درخواست شد بازدیدی از این محل در ساعت ۶ صبح که یکی از شلوغ‌ترین زمان‌ها در ترمینال است داشته باشم.


وی افزود: با توجه به بازدید امروز صبح با حضور مدیر شب و پرسنل وضعیت مطلوبی را در این محل‌ها مشاهده کردم.


رئیس شورای اسلامی شهر تهران اذعان کرد: به دلیل شلوغی دستشویی‌ها نظافت این مناطق بسیار دشوار است، اما به طور کلی وضعیت کنونی مسجد و سرویس‌های بهداشتی مناسب بود که امیدواریم رسیدگی بیشتری در این خصوص صورت گیرد.


هاشمی همچنین در خصوص نرخ کالاهای غرفه‌های داخل ترمینال سخن به میان آورد و گفت: گزارش‌های اعلام‌شده که قیمت‌های داخل غرفه‌های داخل ترمینال بسیار بالاتر از قیمت‌های بیرون است و این موضوع را مورد بررسی قرار خواهیم داد.


وی در پایان در خصوص پروژه‌های ترمینال شرق هم اظهار کرد: قرار است آقای حناچی نسبت به وضعیت این پروژه‌ها پیگیری لازم را انجام دهد.


انتهای پیام/۴۱۰۵


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته