دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 شهريور 1395 - 15:58
فرمانده یگان انتظامی پلیس مترو پایتخت :

جیب‌بر سابقه‌دار مترو به دام افتاد

فرمانده یگان انتظامی پلیس مترو پایتخت از دستگیری جیب‌بر سابقه‌داری که در ایستگاه ترمینال جنوب تهران اقدام به سرقت می کرد، خبر داد و افزود: متهم در بازجویی‌های پلیسی به بیش از 40 فقره سرقت و جیب بری معترف شد.
کد خبر : 114854

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی راقی گفت: با توجه به ارجاع چندین فقره گزارش و شکایت مسافران صبحگاهی در ایستگاه مترو ترمینال جنوب مبنی بر سرقت محتویات جیب آنان، عوامل غیر محسوس معاونت آگاهی این یگان از نخستین دقایق آغازین هر روز گشت زنی مستمر و هدفند را در دستور کار قرار دادند.


این مقام انتظامی افزود: در خلال گشت‌زنی‌ها، ماموران یکی از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار را که به دفعات توسط پلیس دستگیر شده بود، را در حال پرسه زنی روی سکو مشاهده کردند.


وی ادامه داد: ماموران بلافاصله متهم را تحت نظر قرار داده و مشاهده کردند دقایقی بعد وی دست خود را داخل جیب یکی از مسافران نموده و مبلغ قابل توجهی وجه نقد را سرقت کرده و از محل دور شد که ماموران بلافاصله وی را دستگیر و به همراه مالباخته به مقر پلیس مترو منتقل می‌کنند.


سرهنگ راقی خاطرنشان کرد: متهم که دارای چندین فقره سابقه سرقت و تحمل کیفر است در بخشی از اظهارات خود به ماموران گفته است که هر زمان که از زندان آزاد می‌شوم برای ادامه فعالیت به ایستگاه مترو ترمینال جنوب که مملو از جمعیت و مسافران شهرستانی با جیب‌های پر پول است می‌آیم و در این ایستگاه اقدام به جیب‌بری می کنم.


فرمانده یگان انتظامی پلیس مترو پایتخت با بیان اینکه متهم در اعترافات صریح خود تاکنون به بیش از 40 فقره سرقت و جیب بری معترف شده،خاطرنشان کرد: وی به همراه شاکی و سایر آلات و ادوات مکشوفه تحویل ماموران پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: مترو
ارسال نظر
هلدینگ شایسته