دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 مرداد 1394 - 13:02

برگزاری جشن فارغ‌التحصیلی دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر

جشن فارغ‌التحصیلی دانش‌آموختگان رشته‌های زیست شناسی، حقوق و شیمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر با حضور مسئولان دانشگاه، دانشجویان و جمعی از خانواده‌هایشان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر برگزار شد.
کد خبر : 34456

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر با تبریک دهه کرامت، جشن دانش‌آموختگی را به دانشجویان و خانواده‌هایشان تبریک گفت و مسئولیت خطیر فارغ‌التحصیلان به‌عنوان اعضای متعهد و متخصص در جامعه را یادآور شد.


دکتر محمودرضا اسفندیار افزود: از امروز شما وارد مرحله جدیدی از زندگی خواهید شد، که باید برای توسعه و آبادانی همه جانبه کشور بیش از پیش همت گماشته و قدم بردارید.


اسفندیار از زحمات ارزشمند خانواده‌ها در طول مسیر و رسیدن به این مرحله از زندگی سخن گفت و با قدردانی از آنان، خطاب به دانش‌آموختگان اظهار کرد: ما هرچه داریم، بعد از لطف الهی، همه مرهونِ زحمات پدران و مادران دلسوزی است که همواره پشتیبان ما بوده و چون کوهی استوار تکیه‌گاه ما هستند.


معاون آموزش واحد اسلامشهر نیز با تبریک به دانش‌آموختگان گفت: امروز شاهد به ثمر نشستن تلاش‌های شما دانشجویان، در کنار زحمات خانواده‌ها، استادان و مسئولان دانشگاه هستیم.


دکتر علیرضا عراقیه با قدردانی از یکایک استادان و مسئولان دلسوز و زحمتکش واحد اسلامشهر در پرورش متخصصان متعهد، این موفقیت بزرگ را هم به آنان و هم به دانش‌آموختگان تبریک گفته و برایشان آرزوی موفقیت کرد.


این مراسم که به همت دانشجویان و همکاری کانون فارغ‌التحصیلان و روابط عمومی واحد اسلامشهر برگزار شد، با برنامه‌های شاد و مفرحی همچون موسیقی و طنز ادامه و با اهدای لوح، تندیس و عکس خاطره پایان یافت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته