دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 بهمن 1393 - 08:52
امام جمعه الیگودرز:

ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه‌های علمی و آموزشی موفق بوده است

امام جمعه شهرستان الیگودرز گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور ما شاهد موفقیت‌های بسیار زیادی در عرصه‌های مختلف به خصوص در عرصه علمی و آموزشی بوده است.
کد خبر : 3444

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت الاسلام ارزنده در جلسه بررسی دستاوردهای انقلاب اسلامی که با حضور استادان بسیجی دانشگاه های این شهرستان در محل دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، گفت: انقلاب ما علاوه بر پیشرفت در زمینه‌های مختلف اقتصادی، صنعتی، پزشکی و دیگر زمینه‌ها، امروز به الگویی بزرگ برای کشورهای آزادی خواه در راه مبارزه با استکبار جهانی تبدیل شده است.


وی گفت: امروز کشور ما نماد بزرگ ایستادگی و مقاومت در برابر توطئه‌های مختلف استعمار و استکبار بوده و این ایستادگی، عزت و افتخار برای ملت ما به ارمغان آورده است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز نیز با توجه به تاثیر انقلاب اسلامی بر بیداری ملت‌های آزاده گفت: یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی که امروز در عرصه‌های علمی و آموزشی جایگاه بسیار خوبی دارد، دانشگاه آزاد اسلامی است.


دکتر خلیل غفاری افزود: این مولود انقلاب توانسته در زمینه‌های آموزشی و علمی گام‌های بسیار تاثیرگزاری را در پیشرفت و توسعه انقلاب اسلامی بردارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته