دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفتگو با آنا مطرح کرد؛

سوءاستفاده از کلاه‌گیس بانوان در تئاتر برای فروش بیشتر

یک کارگردان تئاتر گفت: متأسفانه در تئاتر برای فروش بیشتر نمایش از کلاه‌گیس برای بانوان و شوخی‌های زننده استفاده می‌کنند.
کد خبر : 344234

کوروش ساسانیان در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، درباره استفاده از کلاه‌گیس بانوان و شوخی‌های  زننده و جنسی اظهار کرد: استفاده از کلاه‌گیس برای بانوان و شوخی‌های زننده جنسی این اواخر در تئاتر بیشتر شده و از این ماجرا در تئاتر استفاده نمی‌شود، بلکه سوءاستفاده می‌شود.


کارگردان تئاتر «لطفا با مرگ من موافقت کنید!!!» گفت: این موارد را در تئاتر وارد کردند و در حال سوءاستفاده از آن هستند به طوری که تاثیرات منفی به بدنه تئاتر می‌زند و باعث شده که به تئاترهای شریفی که به هر قیمتی حاضر به جذب مخاطب نیستند آسیب رسانده است.


ساسانیان افزود: کلاه‌گیس برای بانوان و موارد دیگر در عالم نمایش ابزارهایی هستند که می‌توانند برای بهتر شدن نمایش استفاده شوند، اما در تئاتر کنونی ما از این موارد سوء استفاده می‌شود.


وی عنوان کرد: شوخی‌های جنسی زننده در عالم نمایش یک فضا و سبک است که اما در کشور ما ممنوع است و کسانی وجود دارند که از این ماجرا سوءاستفاده می‌کنند درحقیقت آنها آدمهای بی‌سواد و سودجویی هستند که وارد تئاتر شده‌اند که به هر نحوی می‌خواهند مخاطبان را جذب کنند.


ساسانیان در ادامه گفت: البته در برخی از تئاترهایی که جزء بدنه تئاتر نیستند، این مورد وجود دارد و فقط تئاتر و اهالی شریف تئاتر را بدنام می‌کند.


وی درباره استفاده کلاه‌گیس برای بانوان هم اظهار کرد: در نمایش‌ها به خاطر حجاب، خانم‌ها مجبورند که حتما پوشش داشته باشند این ماجرا باعث می شود که بعضی از کاراکترهای نمایش دچار مشکل شوند و اخیرا کلاه‌گیس به شخصیت خانم در تئاتر کمک می‌کند.


ساسانیان با بیان اینکه برخی‌ها از کلاه‌گیس برای بانوان سوءاستفاده می‌کنند، افزود: دغدغه تئاتر ما ورود خیل عظیم آدم‌های بی‌سواد و افرادی که به دنبال پول هستند و تئاترهای خصوصی که به صورت قارچ می رویند.


وی افزود: افرادی که در تئاترهای خصوصی سرمایه‌گذاری می‌کنند به دنبال فروش بیشتر هستند و برای جذب مخاطب دست به هر کاری می‌زنند و از موارد نام برده سوءاستفاده می‌کنند.


ساسانیان گفت: کلاه‌گیس برای بانوان در مواردی که متن و نمایشنامه می‌طلبد لازم است، اما نه در هر جایی که از آن برای جذب مخاطب و فروش بیشتر سوءاستفاده کنیم.


انتهای پیام/4046/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته