دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حضور آیت‌الله ملکوتی انجام شد؛

تجلیل از بزرگمردان و فعالان پیشکسوت علمی واحد سراب در جشن سی سالگی

دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراب به مناسبت سی امین سالگرد تاسیس در فضایی صمیمی و عطرآگین میزبان جمع کثیری از مسئولان و پیشکسوتان دانشگاهی بود.
کد خبر : 3441

به گزارش خبرنگار آنا، در این جشن که عصر دیروز با شعار 30 سال بالندگی برگزار شد و در آن، آیت الله ملکوتی از نخستین روسای واحد و میهمانانی چون مهناز بهمنی نماینده شهرستان سراب در مجلس شورای اسلامی، دکتر بهروز دانشیان معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و جمع کثیری از مسئولان عالی رتبه شهرستان و پیشکسوتان آموزشی و دانشگاهی شهرستان حضور داشتند از بزرگمردان و فعالان پیشکسوت واحد تجلیل و تقدیر به عمل آمد.


رئیس واحد سراب در این مراسم با توجه به فعالیت و زحمات پیشکسوتان و روسای وقت واحد از کسانی که در پیشبرد اهداف دانشگاه متحمل زحمات و از جان گذشتگی های فراوانی شده اند قدردانی و ابراز کرد: به جرات می توان گفت که دانشگاه آزاد اسلامی یکی از بزرگترین دستاوردهای جمهوری اسلامی در راستای حفظ استقلال و اعتلای مادی و معنوی کشور است.


دکتر داوود امینی با یادآوری فراز و نشیب های واحد از آغاز سیر صعودی در سال اخیر خبر داد و افزود: واحد سراب با بیش از پانصد میلیارد ریال سرمایه ای که در شهر سراب ایجاد کرده و نیروهای متخصصی که به استخدام خود در آورده است، توان و ظرفیت آموزش بیش از پنج هزار دانشجو را داراست.


نماینده مردم شهرستان سراب در مجلس شورای اسلامی هم پیشرفت هر جامعه ای را مدیون نیروی انسانی دانست و خواستار افزایش سطح تخصص و آموزش نیروی انسانی شد.


بهمنی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراب را یکی از عوامل اصلی ارتقاء فرهنگی و اجتماعی شهرستان سراب در سی سال گذشته قلمداد کرد.


آیت الله ملکوتی از اساتید حوزه علمیه قم و یکی از روسای قبلی واحد نیز، گسترش دانشگاه ها و مراکز علمی و افزایش چشمگیر سطح سواد را از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و وجود امنیت و علم را دو عامل اصلی تعالی کشور و مکمل همدیگر قلمداد کرد.


برگزاری نمایشگاه عکس و اسناد تاریخی و اجرای کلیپ های متنوع از تاریخچه شکل گیری و گسترش واحد، این مراسم را باشکوهتر و به یاد ماندنی تر کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته