دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
تقوی:

جایگاه فولاد خوزستان در جدول نباید ما را گمراه کند

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: جایگاه فولاد خوزستان نباید ما را گول بزند. معتقدم نباید این تیم را دست کم گرفت.
کد خبر : 344037
محمد تقوی 1.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از وبسایت باشگاه تراکتورسازی تبریز، محمد تقوی در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان با تسلیت درگذشت ایرج دانایی‌فرد به عنوان یکی از ارزشمندترین بازیکنان تاریخ فوتبال کشور اظهار کرد: همه سرمربی‌ها موقت هستند و سرمربی دائم نداریم. وظیفه من این است که تا روزی که هستم برای موفقیت تراکتورسازی تلاش کنم و عنوان و سمت برایم مهم نیست. مدیریت و مالکیت باشگاه به خوبی از ما حمایت کردند و وظیفه ما این است که روی اهداف تیم حمایت کنیم.


وی افزود: من قبل از حضور در تراکتور فکر نمی‌کردم این تیم چنین هوادارانی داشته باشد ولی حالا می‌گویم که واقعاً فوق‌العاده و لایق بهترین‌ها هستند‌ و ما برای خوشحال کردن آن‌ها همه تلاش‌مان را به کار می‌گیریم. 
 
سرمربی تیم تراکتورسازی درباره انتخاب داور مسابقه خاطرنشان کرد: مسعود شجاعی به قدری حرفه‌ای است که داور مسابقه روی او و تیم تاثیر نگذارد. تعیین داور دست باشگاه تراکتورسازی نیست. من معتقدم هواداران تراکتورسازی هیچوقت توهین نمی‌کنند، ندیدم شعار نامناسبی سر بدهند و به خوبی از تیم محبوب خود حمایت می‌کنند.
 
تقوی تصریح کرد: فردا بازی خیلی سختی داریم. همه بازی‌ها از این به بعد برای ما دشوار است چون تیم به جایگاهی رسیده که اهداف بزرگی در سر دارد. فولاد با توجه به داشته‌هایش نباید در جایگاه فعلی باشد و جایگاه آن‌ها نباید ما را گول بزند. معتقدم فولاد تیمی است که نباید دست کم گرفت. 


انتهای پیام/4103


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته