دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
منصوریان:

داور قضاوت خوبی نداشت/ شایسته پیروزی بودیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: در بازی امروز با نفت مسجدسلیمان داوری خوب نبود و داور بازی قضاوت خوبی نداشت.
کد خبر : 343878
منصوریان.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان پس از تساوی تیمش در اصفهان مقابل نفت مسجدسلیمان در نشست خبری حاضر شد و اظهار کرد: در بازی‌های قبل مقداری به نحوه بازی اعتراض داشتم و آنالیز زیادی انجام دادم. در این بازی همه بازیکنان، تلاش خود را انجام دادند و خوب جنگیدند. از بازی شاگردانم راضی‌ هستم. از جانب داوری اذیت شدیم، داور باید یک بازیکن دیگر نفت را هم اخراج می‌کرد. داور باید به دلیل خطای بازیکن نفت بر روی حسینی پنالتی می‌گرفت و بازیکن این تیم را اخراج می‌کرد. برخی کارشناسان گفته‌اند که این صحنه پنالتی بوده است. شاید داور در بعضی از صحنه‌ها نتوانست بازی را کنترل کند. به نظرم باید هشت دقیقه وقت اضافه اعلام می‌کرد.


سرمربی ذوب‌آهن اصفهان افزود: می‌دانستیم هدف نفت گرفتن مساوی است. هفته پیش که داور در دیدار با پرسپولیس جرأتش را داشت که چند بار به بازیکنان ما کارت بدهد، امروز هم باید داور کارش را انجام می‌داد. امروز داوری خوب نبود و داور بازی قضاوت خوبی نداشت.


منصوریان ادامه داد: در این دیدار می‌توانستیم به پیرزی برسیم اما تلاش‌مان کافی نبود و بی‌دقت بودیم. با مرزبان دوست هستم اما شایسته برتری بودیم. ۵۲ روز وقت داریم که شکل تیم را تغییر دهیم. نیاز به جذب سه بازیکن خیلی خوب داریم و همه تلاش خود را می‌کنیم تا از گروه خود در آسیا صعود کنیم. ذوب آهن پیراهن سنگینی دارد و هر بازیکنی باید بداند چه لباسی تنش است.


انتهای پیام/4103


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته