دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 آذر 1397 - 01:38
خادمی مطرح کرد؛

ضرورت توجه ویژه به اقشار کم‌درآمد در بودجه سال 98

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: باید سازوکارها برای کمک به اقشار کم‌درآمد در بودجه سال آینده بیشتر در نظر گرفته شود.
کد خبر : 343578
هدايت-الله-خادمي.jpg

هدایت‌الله خادمی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با بیان اینکه افزایش 20 درصدی حقوق در بودجه سال آینده باید پلکانی باشد، اظهار کرد: معتقدم این افزایش حقوق مشکلات قشر کم‌درآمد را حل نخواهد کرد، چرا که افزایش 20 درصدی حقوق تناسبی با میزان تورم ندارد و قدرت خرید مردم را افزایش نمی‌دهد.


عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کاهش ارزش پول کشور موجب تضعیف قدرت خرید مردم شده و این تهدیدی است که هرسال جدی‌تر می‌شود و تا زمانی که این ارزش به پول ملی بازنگردد، مشکلات، آن‌گونه که شایسته‌ است حل نخواهد شد.


خادمی با تأکید بر اینکه افزایش قیمت سبد کالای خانوار با میزان افزایش حقوق‌‌ها تناسبی ندارد، گفت: رهبر معظم انقلاب بارها بر توجه ویژه به اقشار کم‌درآمد تأکید کرده‌اند، لذا باید سازوکارها برای کمک به اقشار کم‌درآمد در بودجه سال آینده بیشتر در نظر گرفته شود.


عضو کمیسیون انرژی مجلس خاطرنشان کرد: کشور ما در شرایط تحریم به سر می‌برد، لذا موضوعات در بودجه باید به‌گونه‌ای دیده شود که قابل عملیاتی شدن باشد و ما یقین داشته باشیم بودجه‌ای که برای هر بخش تخصیص داده‌ایم تحقق می‌یابد.


وی گفت: باید بودجه را با توجه به شرایط تحریم در نظر بگیریم تا دشمنان نتوانند از طریق اثرگذاری بر فروش نفت برای کشور مشکلاتی  ایجاد کنند.


انتهای پیام/4034/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته