دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 آذر 1397 - 12:35
سعید راد خبر داد:

خرید گوشت از سازمان میوه‌ و تره‌بار با ارائه کارت ملی

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار گفت: مصرف‌کنندگان می‌توانند با ارائه کارت ملی در هفته دو تا سه کیلو گوشت خریداری کند.
کد خبر : 343420

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا سید سعید راد پیش از ظهر امروز در نشست خبری یازدهمین جشنواره ارگانیک تهران اظهار کرد: این جشنواره با شعار یلدای ارگانیک از بیست‌و‌دوم تا سی‌ام آذرماه در بوستان گفتگو برگزار خواهد شد.


وی تصریح کرد: این جشنواره با حضور ۱۲۰ تولیدکننده داخلی برگزار خواهد شد و انجمن ارگانیک به عنوان یک سازمان غیردولتی در راستای برگزاری این جشنواره در طول چندین دوره با سازمان همکاری داشته است.


مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار افزود: ما در راستای فرهنگ‌سازی و حمایت از شهروندان سالم و همچنین حمایت از کالاهای ایرانی مکلف به برگزاری چنین جشنواره‌هایی هستیم.


راد اذعان کرد: این جشنواره پنجشنبه ساعت ۱۰ صبح با حضور شهردار تهران افتتاح خواهد شد و تا ۱۰ روز به کار خود ادامه خواهد داد.


وی با اشاره به شرایط خاص اقتصادی هم در بحث تولید و هم وضعیت کالا نگاه این جشنواره را در راستای حمایت از تولید کننده و تأمین‌کننده دانست و اظهار کرد: فرهنگ‌سازی در راستای فراهم کردن غذای سالم بیانگر نوعی نگاه پیشگیرانه از بیماری‌ها است و ما سعی کردیم در قالب برگزاری چنین جشنواره‌هایی این رویکرد را نهادینه و فرهنگ‌سازی کنیم.


مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار در ارتباط با تفاوت برگزاری این دوره از جشنواره با دوره‌های قبلی گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی امسال هزینه تبلیغات از سوی سازمان زیباسازی تأمین شده و آمادگی این را داریم تا در مراسم اختتامیه کلیه هزینه‌های تأمین‌کننده را اعلام کنیم.


وی در ادامه در خصوص عرضه گوشت یخ‌زده در میادین میوه و تره بار با کارت ملی نیز گفت: چهار شاخص قیمت‌گذاری مناسب کنترل کیفیت تنوع و مشتری‌مداری سرلوحه فعالیت سازمان است و بر اساس آخرین آمارها میانگین اختلاف قیمت در سطح شهر در بحث میوه‌جات ۴۲ درصد، سبزیجات ۳۲، درصد حبوبات ۲۲ درصد و محصولات پروتئینی ۹ تا ۳۰ درصد است.


راد در خصوص فرآیند فروش گوشت‌های یخ‌زده با کارت ملی اظهار کرد: مصرف‌کنندگان می‌توانند با ارائه کارت ملی 3 مرتبه در هفته و در هر مرتبه 2 کیلو گوشت خریداری کند و با توجه به قیمت ۲۸ تا ۲۹ هزار و ۲۰۰ تومانی و تفاوت قیمتی ۲۰ هزار تومانی در سطح شهر طبیعتاً افراد دیگری نیز همچون کبابی‌ها خواستار خرید این محصولات هستند.


وی در پایان با بیان اینکه این گوشت‌های عرضه شده در میادین میوه و تره بار در راستای تنظیم بازار است و حاشیه سودی ندارد تنها هدف سازمان ارائه این محصول به دست مشتریان است و کلیه بازرسان و مکانیزم‌های تعیین‌شده به دنبال رساندن این محصولات به دست مصرف‌کنندگان واقعی هستند.


انتهای پیام/4105/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته