دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 آذر 1397 - 15:17
معتمدی در گفتگو با آنا:

تجمع دانشجویان بدون مجوز خلاف قانون است

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر درباره اعتراضات اخیر این دانشگاه گفت: تجمع بدون مجوز خلاف قانون بوده و کمیته انضباطی در حال تهیه گزارشی در مورد این واقعه است.
کد خبر : 343323
معتمدی.jpg

سیداحمد معتمدی در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاست و دانشگاه گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در مورد اعتراضات اخیر دانشجویان در دانشگاه امیرکبیر خاطرنشان کرد: حدود 30 نفر از دانشجویان بدون مجوز شروع به شعار دادن در حمایت از کارگران و دانشجویان بازداشت‌شده کردند. حدود 150 نفر از دانشجویان عضو بسیج و انجمن اسلامی در مقابل آنها قرار گرفتند و شروع به سر دادن شعارهای خود کردند.


وی ادامه داد: اینکه تجمع بدون مجوز و در ساعات شلوغ روز انجام شود، خلاف قانون و مقررات است که حراست دانشگاه در این شرایط دانشجویان را به آرامش دعوت کرد.


معتمدی افزود: حراست دانشگاه در تجمع مذکور میان دو طیف مستقر شده بود و پس از حدود یک ساعت غائله ختم به خیر شد. به اعتقاد من هر دو گروه کار اشتباهی انجام دادند مخصوصاً گروهی که در ابتدا بدون مجوز شروع به تجمع کردند. گروه مقابل نیز تقصیر دارد زیرا در صورت وقوع تخلف باید خود دانشگاه برخورد کند و نباید دانشجو در مقابل دانشجو قرار بگیرد.


رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در پایان عنوان کرد: اتفاق خوبی رخ نداد و باید شرایطی به وجود بیاید که شأن دانشگاه و دانشجو حفظ شود. حراست در مورد معرفی خاطیان ورود پیدا نمی‌کند و کمیته انضباطی در حال تهیه گزارش است که پس از وصول گزارش، درباره آن تصمیم‌گیری می‌شود.


انتهای پیام/4060/4113/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
علي
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶
۰
جلو اسمشون ضربدر بزنيد تا ديگه شلوغ نكنن
هلدینگ شایسته