دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
از امروز؛

نام‌نویسی بانوان برای ورود به جامعة‌الزهرا آغاز شد

جامعة‌الزهرای حوزه علمیه خواهران از میان بانوان علاقه‌مند جهت ورود به این مرکز حوزوی نام‌نویسی می‌کند.
کد خبر : 343316
13970131144035790139019310.jpg

حجت‌الاسلام اباذر عمرانی‌فر در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگ و معارف اسلامی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از آغاز نام‌نویسی سال تحصیلی 99-98 جامعة‌الزهرا در مقطع کارشناسی ویژه بانوان علاقه‌مند جهت ورود به این مرکز حوزوی خبر داد و گفت: ثبت‌نام از 20 آذر آغاز شده و تا 20 دی به مدت یک ماه از طریق سایت جامعة‌الزهرا به نشانی https://paziresh.jz.ac.ir/ ادامه خواهد داشت.


وی تدین به دین اسلام و مذهب تشیع، التزام کامل به مقررات جامعة‌الزهرا، برخورداری از صلاحیت‌های اخلاقی و اعتقادی، سلامت کامل جسمی و روحی، نداشتن منع قانونی برای تحصیل، دارا بودن مدرک لازم، تعهد به اتمام دوره مورد نظر، ثبت نام در موعد مقرر و تکمیل و ارائه مدارک مربوط و قبولی در مصاحبه ورودی را از شرایط نام‌نویسی در مقطع سطح دو جامعة‌الزهرا حوزه علمیه خواهران اعلام کرد.


مدیر سنجش و پذیرش جامعة‌الزهرا ادامه داد: افرادی که دارای معدل بالا 19 هستند و از زمان فارغ‌التحصیلی آنان کمتر از یک سال گذشته باشد، حافظان کل قرآن کریم، حافظان کل نهج‌البلاغه و حافظان صحیفه سجادیه از آزمون کتبی معاف هستند و بدون آزمون ورودی در مصاحبه شرکت می‌کنند.


وی یادآور شد: افرادی که حافظ نیمی از قرآن کریم، نهج‌البلاغه و یا صحیفه سجادیه و یا برگزیدگان المپیادهای علمی کشوری هستند و همچنین همسران طلاب حوزه علمیه از امتیازات ویژه در آزمون ورودی برخوردار هستند.


مدیر سنجش و پذیرش جامعة‌الزهرا بابیان اینکه آزمون ورودی این مرکز 20 بهمن برگزار می‌شود، تصریح کرد: توزیع کارت آزمون ورودی یک هفته قبل از برگزاری آزمون انجام خواهد گرفت و متقاضیان می‌توانند از طریق سایت جامعة‌الزهرا برای دریافت کارت ورودی اقدام کنند، امیدواریم نتیجه اولیه را 25 اسفند یک ماه پس از آزمون اعلام کنیم.


وی یادآور شد: مقطع سطح دو ویژه بانوانی است که می‌خواهند برای نخستین بار وارد این مرکز حوزوی شوند که داشتن حداقل دیپلم از شرایط پذیرش است، البته مدارک بالاتر هم می‌توانند برای شرکت در این مقطع اقدام کنند.


عمرانی‌فر بابیان اینکه شیوه تحصیلی در این مرکز حوزوی به سه صورت حضوری، غیرحضوری و مجازی انجام می‌گیرد، افزود: داوطلبان می‌توانند متناسب با شرایطشان جهت نام‌نویسی در هر یک از شیوه‌های آموزشی اقدام کنند، بخش غیرحضوری به‌صورت مکاتبه‌ای با ارسال کتاب و نرم‌افزار انجام می‌گیرد، بخش مجازی نیز از طریق سامانه اینترنتی و آنلاین آموزش‌های ارائه می‌شود.


وی گفت: بخش حضوری خود شامل دو بخش جداگانه می‌شود که بخشی از آن‌ها شامل کسانی می‌شود که به همراه همسرشان یا خانواده خود در قم سکونت دارند و در این شیوه به‌صورت نیمه‌وقت و تمام‌وقت از 7 صبح تا 14 یا 8 صبح تا 12 ظهر در دو نوبت صبح و عصر آموزش‌ها ارائه می‌شود، یک بخش دیگر ویژه بانوان طلبه حضوری داریم که مخصوص آن دسته از کسانی است که در خوابگاه اقامت دارند. شرایط خوابگاهی حداکثر سن 20 سال است و کسانی می‌توانند از این امتیاز برخوردار باشند که در غیر از شهر قم سکونت داشته باشند.


انتهای پیام/4090/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
زهرا بذرگر
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵
۰
خیلی خوبه واینکه ازسن بیست به بالا بتواند بیاند خوابگاه
زهرا ذادق آبادی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۳
۰
ببخشید من دیپلم فنی حرفه ای دارم میتونم توی جامعه الزهرا ثبت نام کنم؟ ساکن قم هستم. و اینکه ازمون شامل چه کتب و درسهایی هست؟ شهریه اش چقدره. ممنون از شما
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
۰
باسلام ببخشید چگونه میتونم ثبت نام کنم./خواهش میکنم راهنمایی کنید ..
هلدینگ شایسته