دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس کمیته انضباطی:

مسابقه سپاهان و پرسپولیس حواشی انضباطی داشته است

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: مسابقه روز گذشته سپاهان و پرسپولیس حواشی انضباطی داشته است.
کد خبر : 342994
79389_128.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن‌زاده درباره دیدار پرسپولیس و سپاهان گفت: بخشی از اتفاقات در این دیدار را از طریق پخش مستقیم دیده و با ارتباطی که با ناظر ویژه انضباطی داشتیم از برخی اتفاقات انضباطی که در ورزشگاه رخ داد، مطلع شدیم.


وی اضافه کرد: با توجه به اطلاعاتی که از طریق اخبار منتشر شده در رسانه‌ها به دست ما رسیده، مطلع شدیم که مسابقه روز گذشته حواشی انضباطی داشته است.


رئیس کمیته انضباطی ادامه داد: تاکنون هنوز گزارش کتبی از مقامات برگزاری مسابقه و ناظر به دست ما نرسیده و مطمئناً در اولین فرصت ممکن که گزارش‌های کامل به دستمان رسید، وظیفه خود را انجام خواهیم داد.


حسن‌زاده تأکید کرد: البته بدیهی است که ابتدا تخلفات به افرادی که از آنها گزارش شده ابلاغ خواهد شد و فرصت دفاع به آنها داده می‌شود، سپس در اسرع وقت رأی مقتضی صادر خواهد شد.


وی یادآور شد: با توجه به شرایطی که در مسابقه روز گذشته حاکم بوده و تلاش‌هایی که برای برقراری نظم انجام شده بود و به دلیل پخش مستقیم مسابقه که در مقابل دیدگان میلیون‌ها بیننده مسابقه انجام شد، باید در کمیته انضباطی در خصوص حواشی انضباطی مسابقه دقت و شدت بیشتری را به خرج دهیم تا میزان بازدارندگی تنبیهات در رفتارهای بعدی تأثیرگذار باشد.


انتهای پیام/4051/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته