دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرعامل باشگاه سایپا:

پست مدیرعاملی پرسپولیس به من تکلیف نشده است

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: قرار نیست جای گرشاسبی را در باشگاه پرسپولیس بگیرم و حضور در این پست به من تکلیف نشده است.
کد خبر : 342685

رضا درویش در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره عدم موفقیت سایپا در لیگ برتر گفت: مصدومیت و محرومیت بلای جان تیم ما شد و در بسیاری از بازی‌های نتوانستیم از بازیکنان شایسته‌ای که داشتیم استفاده کنیم. این موضوع فشار زیادی را به تیم آورد و مانع از آن شد که امتیازهای با ارزشی را کسب کنیم. 


وی ادامه داد: رضا علیاری، عبدالله ناصری، ساموئل سارفو، رضا اسدی، معین عباسیان، محمدصادق بارانی، علی دشتی و امید خالدی هشت بازیکن تیم ما هستند که نتوانستند در بسیاری دیدارها در خدمت تیم باشند و کیفیت بازی‌های سایپا افت کرد. ما روی نیمکت بازیکنان باتجربه‌ای نداریم و همین بازیکنانی که از آنها نام بردم هم جوان هستند.


مدیرعامل باشگاه سایپا خاطرنشان کرد: تنها امیدواری ما این است که علی دایی به همراه کادرفنی‌اش همه تلاش خود را می‌کنند تا در تیم بازیکن‌سازی خوبی انجام دهند و آینده روشنی را برای تیم بسازند. بدون شک در فصل نقل و انتقالات چهار بازیکنی که هنوز دایی اسمش را به من اعلام نکرده، جذب می‌شوند تا با قدرت نیم‌فصل دوم را آغاز کنیم و برای جبران امتیازهای ازدست‌رفته حداکثر تلاش‌مان را خواهیم کرد.


درویش درباره بحث حضورش در سمت مدیرعاملی پرسپولیس و اینکه اگر این سمت به او تکلیف شود آن را می‌پذیرد، تصریح کرد: هیچ صحبتی با من برای مدیرعامل پرسپولیس نشده و قرار نیست این سمت به من تکلیف شود. آقای گرشاسبی مدیری توانمند و لایق هستند و شرایط ادامه همکاری با ایشان از سوی وزارت ورزش و جوانان فراهم می‌شود. من به باشگاه سایپا متعهد هستم و در این تیم می‌مانم.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته