دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرعامل سایپا در گفت وگو با آنا

اشتباهات داوران نبود در بین مدعیان بودیم/ کار سختی مقابل پرسپولیس داریم

رضا درویش گفت: اشتباهات داوران در هفته‌های گذشته 6 امتیاز را از ما گرفت که با احتساب 14 امتیازی که داریم در حال حاضر باید با 20 امتیاز در بین تیم‌های مدعی لیگ قرار می‌گرفتیم.
کد خبر : 225889

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال سایپا در هفته‌های گذشته لیگ برتر نتایج خوبی کسب نکرد و نتوانست بردهای اول فصل را به دست بیاورد. سایپا در هفته یازدهم لیگ برتر باید در ورزشگاه تختی از پرسپولیسی میزبانی کند که با برد در دربی روحیه بالایی در این دیدار دارد.


رضا درویش مدیرعامل سایپا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد نتایج ضعیفی که این تیم در هفته‌های گذشته لیگ برتر کسب کرد گفت: «ما در چند بازی گذشته عملکرد خوبی داشتیم و بازیکنان ما تمام تلاش خودشان را برای پیروزی انجام دادند اما متاسفانه با اشتباهات داوری که علیه ما صورت گرفت امتیازات مهمی را از دست دادیم. نکته جالب توجه این است که همه کارشناسان داوری به اشتباهات داوران علیه تیم سایپا اذعان دارند ولی باز هم هر هفته این اشتباهات تکرار می‌شود.»


وی ادامه داد: «سایپا در مقابل فولاد، سپیدرود و پارس جم 6 امتیاز مهم را بخاطر اشتباهات داوری از دست داد و اگر این اشتباهات نبود در حال حاضر ما با 20 امتیاز در بین تیم‌های مدعی لیگ قرار داشتیم. امیدوارم که داوران نگاه دیگری به تیم سایپا داشته باشند و در بازی‌هایی که برای ما قضاوت می‌کنند عملکرد آنها متفاوت‌تر باشد.»


درویش در خصوص بازی هفته یازدهم سایپا مقابل پرسپولیس گفت: «پرسپولیس در حال حاضر بهترین تیم ایران است و یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی در این فصل هم به شمار می‌آید. پیروزی در دربی مقابل استقلال روحیه آنها را افزایش داد و به همین دلیل کار سختی مقابل شاگردان برانکو داریم. بازیکنان ما هم در این روزها تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند و برای این دیدار آمادگی بالایی دارند.»


وی در خصوص مکان برگزاری بازی سایپا و پرسپولیس گفت: «تیم سایپا در این بازی میزبان است و به دلیل اینکه استقلالی‌ها باید در همان روز در ورزشگاه آزادی به میدان بروند ما مجبور هستیم در ورزشگاه تختی از پرسپولیس میزبانی کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب