دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
کریمی:

نشست نخبگان شاهد و ایثارگر با موضوع شرکت‌های استارت‌آپ برگزار شد

مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر از برگزاری نشست نخبگان شاهد و ایثارگر با موضوع «نقش شرکت‌های استارت‌آپ در فضای کسب و کار کشور» خبر داد.
کد خبر : 342960
n00270227-b (2).jpg

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از بنیاد شهید و امور ایثارگران، اسلام کریمی در نشست نخبگان شاهد و ایثارگر گفت: با توجه به اهمیت و نقش شرکت‌های فعال در استارت‌آپ در ایجاد فضای کسب و کار کشور و بررسی روش‌های بهره‌مند شدن جامعه ایثارگری به‌ویژه نخبگان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر از مزایای تأسیس این گونه شرکت‌ها، جلسه «نقش شرکت‌های استارت‌آپ در فضای کسب و کار کشور» تشکیل شد.


مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر گفت: تعاریف، مفاهیم مورد استفاده و چگونگی ظهور آن در جهان و سپس ایران و همچنین نقش شتاب‌دهنده‌ها در پیشرفت فعالیت‌های استارت‌آپ با توجه به انواع و ماهیت آنها توسط اعضای شرکت‌کننده مطرح و درباره آن به بحث و تبادل نظر شد.


وی ادامه داد: طراحی و در نظر گرفتن مدل و الگوهای منطقی و علمی با بهره‌برداری از آخرین تجربیات و یافته‌های بین‌المللی و داخلی در زمینه فعالیت‌های استارت‌آپ‌ها توسط جامعه ایثارگری از مصوبات این نشست بود که مورد تأکید اعضای شرکت‌‌کننده قرار گرفت.


انتهای پیام/4072/4100/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته