دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 آذر 1397 - 14:13
رئیس دانشگاه آزاد جویبار:

شهدای دانشجو مقام شهادت را با بصیرت و آگاهی انتخاب کردند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی جویبار گفت: شهدای دانشجو مقام شهادت را با بصیرت و آگاهی انتخاب کردند و وظیفه دانشگاهیان این است که یاد و خاطره آنان را گرامی بدارند.
کد خبر : 342754
970919.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از جویبار، داریوش حمیدی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز دانشجو و یادواره شهدای دانشجو شهرستان جویبار که در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد گفت: شهدای دانشجو مقام شهادت را با بصیرت و آگاهی انتخاب کردند و وظیفه ما دانشگاهیان این است که یاد و خاطره این پیونددهندگان اسلحه و قلم را گرامی داریم.


وی اظهار کرد: دانشجو نامی است ماندگار با هویتی دیرین که اگر با مکتب مقدس شهادت و شهید عجین شود، ترکیب خوش شهید دانشجو را به بار می‌آورد. دلاورانی که درس و دانشگاه را رها کردند تا در دانشگاه ایثار درس از جان گذشتگی و شهادت بیاموزند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار افزود: دانشجویان آگاه و با بصیرت الگوی تمام‌نما و چشم بینای یک ملتند و باید نسبت به تمام مسائل کشور مسئولیت‌پذیر باشند.


در ادامه سرهنگ مهرداد بابایی فرمانده سپاه پاسداران شهرستان جویبار نیز هدف از برگزاری یادواره را آشنایی بیشتر با سیره شهدا و اندیشه آنها عنوان کرد و گفت: باید از برکت این مجالس برای بصیرت افزایی و آگاهی و دوری از غرق‌شدن در زرق‌وبرق دنیوی بهره‌مند شویم و نام و یاد شهدا را در فضای جامعه زنده نگه‌داریم و شما دانشجویان مخاطب اصلی مقام عظمای ولایت به‌عنوان افسران جنگ نرم هستید و باید در برابر هجمه فرهنگی و اقتصادی دشمن بایستید.


به گزارش آنا، یادواره شهدای دانشجویی شهرستان جویبار با همکاری دانشگاه پیام نور، سپاه پاسداران، بنیاد شهید و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار همزمان با گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو در این واحد دانشگاهی برگزار و از خانواده 10 شهید دانشجوی شهید این شهرستان قدردانی شد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته