دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 آذر 1397 - 11:48
غضنفری:

برجام توان هسته‌ای را از کار انداخت

یک فعال سیاسی گفت: دولتمردان با پذیرش برجام توان هسته‌ای کشور را از کار انداختند و با برجام‌های 2 و 3 به‌دنبال تضعیف توان موشکی هستند.
کد خبر : 342665
IMG_0121.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بافت، کامران غضنفری صبح امروز در مراسم گرامیداشت روز دانشجو که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت برگزار شد، گفت: جرقه روز دانشجو از اعتراض به یک رژیم دیکتاتور آغاز شد و بعد از شهادت سه دانشجو، هرساله در این روز دانشجویان با روش‌های مختلف به این حکومت دست‌نشانده اعتراض کرده‌اند.


وی نهضت دانشجویی را نهضت استکبارستیزی خواند و ادامه داد: نهضت دانشجویی با سلطه آمریکا و مستکبران سازش ندارد و دانشجویان در این مسیر همواره قشر پیشتاز و جلودار هستند. شرایط دانشجویان قبل و بعد از انقلاب تفاوت‌های بنیادین دارد.


این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: در چهار دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی و زمانی که آمریکا و استکبار با انواع و اقسام دسیسه‌ها و نقشه‌ها سعی در فشار به انقلاب اسلامی ایران داشت، دانشجویان به‌خوبی وظیفه خود را مقابل این دسیسه‌ها نشان دادند و به‌خوبی از عهده این کار برآمدند که مثال‌های متعددی در این زمینه می‌توان زد.


غضنفری بیان کرد: لازمه مقابله با توطئه‌های فرهنگی و به فرموده رهبر انقلاب «تهاجم فرهنگی»، هوشیاری و گوش به‌زنگ بودن است. اگر ادعای آمریکاستیزی را داریم، لازمه‌اش عملکرد و همسو بودن با شعارهاست. نمی‌شود ادعای مبارزه با آمریکا و صهیونیسم را داشت؛ اما عملکرد به گونه دیگری باشد.


وی بازخوانی «صحیفه امام خمینی(ره)» را مورد تأکید رهبری دانست و گفت: مواضع امام خمینی(ره) در این صحیفه به‌عنوان خطوط کلی و اصلی راهنمای انقلاب اسلامی است که با وضعیت کنونی کشور همخوانی دارد.


سخنران مراسم گرامیداشت روز دانشجو که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت با بازخوانی بیاناتی از «صحیفه امام»  افزود: دولتمردان کنونی با برجام، توان هسته‌ای را از کار انداختند و با برجام‌های 2 و 3 به‌ دنبال تضعیف توان موشکی و قطع رابطه با گروه‌های مقاومت منطقه هستند که به‌رغم تکذیب مسئولان، مذاکرات پشت پرده در حال پیگیری است.


غضنفری تصریح کرد: هرقدر مقام معظم رهبری در سال 92 فرمودند که مذاکره با آمریکا جواب نمی‌دهد و آنها عهدشکن هستند، کسی گوش نکرد تا اینکه شخص رئیس‌جمهور پس از به نتیجه نرسیدن برجام اعتراف کرد که مذاکره با آمریکا دیوانگی است.


وی با بیان اینکه هرجا به حرف رهبری گوش نکرده‌ایم ضرر کردیم، اظهار کرد: مقام معظم رهبری بعد از خروج آمریکا از برجام فرمودند که با اروپایی‌ها نمی‌توان به نتیجه رسید و اکنون بعد از هشت ماه مذاکره با آنها که قرار بود به گفته دولتمردان فقط دو هفته به نتیجه برسد، اقدامی صورت نگرفته است.


نویسنده کتاب «راز قطعنامه» با ذکر مستنداتی از اقدامات خصمانه اروپا نسبت به انقلاب اسلامی ایران گفت: با چه کسی می‌خواهیم به توافق برسیم؟ با آلمان، انگلیس و فرانسه که کارنامه آنها در دشمنی با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مشخص هست. چند بار قرار است حرف رهبری را گوش نکنیم تا سرمان به سنگ بخورد.


به گزارش آنا، مراسم گرامیداشت روز دانشجو با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و به‌صورت مشترک با سایر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهرستان بافت با حضور دانشجویان، استادان و رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در سالن آمفی‌تئاتر هنرستان الزهرا (ع) دانشگاه آزاد بافت برگزار شد.


انتهای پیام/4062/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته