دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آذر 1397 - 14:05
سخنگوی وزارت کشور:

دهیاران برتر بخشدار می‌شوند/ فعالیت 2500 دهیار زن در کشور

سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه دو هزار و 500 دهیار زن در کشور فعالیت دارند، گفت: دهیاران برتر طبق دستور وزیر کشور بخشدار می‌شوند.
کد خبر : 342414

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت كشور، سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه دهیاران نقش مهمی در رونق بخشی زندگی روستاییان و توسعه كشور دارند، اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار حدود ۲۰ میلیون نفر جمعیت روستایی داریم که معادل ۲۶ درصد جمعیت کل کشور است.


وی  افزود: در حال حاضر بیش از ۳۵ هزار دهیار در کشور در حال خدمت به مردم در روستاها هستند که از این تعداد نیز ٢ هزار و ۵۰۰ دهیار زن مشغول فعاليت هستند.


سخنگوی وزارت کشور با اشاره به اهتمام جدی وزیر کشور بر جوانگرایی در پست‌های مدیریتی تصریح کرد: بر اساس دستور وزیر کشور به منظور حضور بیشتر جوانان در عرصه‌های مدیریتی و ارتقای دهیاران، مقرر شد عملکرد دهیاران در کمیته‌ای در این وزارتخانه مورد ارزیابی قرار گیرد تا پس از کسب امتیازات کافی بر اساس شاخص‌های پیش‌بینی شده و دستورالعملى كه به اين منظور به تأييد وزير كشور خواهد رسيد این دهیاران ارتقای پست یافته و به سمت بخشدار منصوب شوند.


انتهای پیام/4082/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
سیامک مرادی چهارمحال بخئیاری
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۹
۰
8ساله که دهیار هستم و یک روستا را تبدیل به شهر کردم و در حال حاضرهم دهیار دو رستا هستم اگر این قانون ابلاغ شود بسیار عالی هست با مدرک لیسانس مدیریت دولتی
هلدینگ شایسته