دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آذر 1397 - 13:29
رسولی:

مركز تحقیقات انرژی به كانون فعالیت‌ متخصصان تبدیل می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل گفت: مركز تحقیقات انرژی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل كانون فعالیت‌ متخصصان استان اردبیل می‌شود.
کد خبر : 342396
feizi 1.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اردبیل، اسحاق رسولی ظهر امروز در مراسم آغاز كار مركز تحقیقات انرژی این واحد دانشگاهی گفت: با توجه به گنجینه عظیم علمی كه در استان وجود دارد این مركز كانونی برای تمام متخصصان استان و كشور خواهد بود كه در راستای توسعه راهبردی مسائل جامعه از آن استفاده كنند.


وی بیان‌ كرد: در استان اردبیل نیروهای علمی خیلی قوی داریم كه اگر آنان را حول مسائل استراتژیك كشور ساماندهی كنیم، بركات خیلی زیادی را مشاهده خواهیم كرد.


عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل افزود: توسعه پایدار با مسئله انرژی پیوند خورده و اگر امروز تحت فشار قدرت‌های جهانی هستیم، بیشتر به دلیل وجود انرژی است كه كشور ما تلاش می‌كند از سرمایه‌های علمی خود در راستای خدمت بیشتر به مردم و جامعه از آن استفاده كند.


رسولی بیان كرد: در نحوه مدیریت و بهره‌گیری از انرژی به‌خصوص انرژی‌های نو نیاز اساسی احساس می‌شود و باید با حمایت و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی و علمی در توسعه دانش و فناوری برای حل مسائل اجتماعی فعالیت‌های خوبی داشته‌ باشیم.


وی گفت: نبود مدیریت یكپارچه انرژی از معضلات اساسی كشور بوده و ورود به فعالیت در خصوص انرژی به احساس مسئولیت بیشتر نیروهای علمی و اجرایی نیاز است.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته