دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
به همت بنیاد شهید؛

پروفسور حسین مهدیان برای درمان جامعه ایثارگری به ایران می‌آید

پروفسور حسین مهدیان فوق تخصص ستون فقرات در انگلستان، به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت درمان جانبازان و خانواده معظم شهدا به ایران می‌‌‌آید.
کد خبر : 342391
DR-Hossein-Mahdian1111.jpg

امیر کریمی در گفتگو با خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا گفت: اداره کل درمان و توان‌بخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای وظایف ذاتی خود، همواره دغدغه درمان ایثارگران و جانبازان را داشته و در این راه نیز اقدامات ارزنده و مفیدی را انجام داده است. دعوت از متخصصان جهانی و سرآمد در سطح فوق تخصص برای درمان جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران یکی از اقداماتی است که از جهات مختلف برای این اداره دارای اهمیت است.


مدیرکل درمان و توان‌بخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: برای درمان جانبازان که دارای مشکلات حاد ستون فقرات هستند که عمل‌های خاص را می‌طلبد، پروفسور حسین مهدیان فوق تخصص ستون فقرات از کشور انگلستان به ایران می‌آید. پروفسور حسین مهدیان 24 آذر به مدت دو هفته به ایران سفر می‌کند و به محض ورود بیماران خود را ویزیت کرده و جراحی‌های لازم را انجام می‌دهد.


وی اظهار کرد: پروفسور حسین مهدیان، رئیس جراحان ستون فقرات جهان بوده‌ و در حال حاضر ریاست پژوهش و آموزش جراحان جهان را به‌عهده گرفته‌ است. این پزشک برجسته سالیانه 4 بار برای درمان و جراحی بیماران جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران به ایران می‌آید و مواردی که مشکلات خاص در ناحیه ستون فقرات دارند را در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) مورد عمل جراحی قرار می‌دهد.


کریمی گفت: در ماه‌های آینده هیأتی از متخصصان اورولوژی برای درمان موارد خاص جانبازان و خانواده‌های شاهد وارد ایران می‌شوند و موارد خاص مربوط به اورولوژی را درمان خواهند کرد. دعوت از پزشکان متخصص با تخصص‌های گوناگون به‌منظور درمان جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت می‌گیرد.


مدیرکل درمان و توان‌بخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران اضافه کرد: اعزام جانبازان به خارج از کشور و به‌صورت گروهی برای درمان، هزینه‌های بالایی را برای کشور در بردارد که با دعوت از متخصصان خارج کشور علاوه بر صرفه‌جویی در ارز، جنبه آموزشی جراحی‌ها نیز مد نظر ما است. خانواده معظم شاهد و ایثارگر و جانبازانی که مشکلات خاص ستون فقرات دارند می‌توانند به بنیاد شهید و امور ایثارگران مناطق محل سکونت خود مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۰۲۱۴۲۶۸۴۳۵۱ ستاد جذب متخصصین تماس بگیرند.


انتهای پیام/4072/4100/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۱ نظر
اکبرفیاض
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۹
۰
این گونه کارها عالی است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۹
۰
تخصص ایشان به قدری حرفه ای و عالمانه هست که بدون معاینه و فقط با دیدن رخسار بیمار ،ویزیت خود را انجام می دهد
خب حقیر به توسط ایشان ویزیت شدم
ای کاش در همان کشور انگلستان، اقدام به مداوای بیمار آن همانجا می نمود
من شخصا در شان ویزیت و ملاقات چنین طبیب حاذقی نبودم .بگذار تا به درد خود بنالم و توصیف و اشارتی دیگر نداشته باشم ،،،
هلدینگ شایسته