دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

گلباران آبی‌پوشان در رشت/ شکست سنگین شاگردان علی کریمی

تیم فوتبال استقلال برابر تیم سپیدرود با پنج گل به پیروزی رسید تا علی کریمی یکی از سنگین‌ترین شکست‌های فوتبالی خود را تجربه کند.
کد خبر : 342153
01360404.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، دو تیم استقلال و سپیدرود از ساعت 15:00 به مصاف هم رفتند. 


تیم سپیدرود در این بازی با ترکیب کوروش ملکی، رضا نورمحمدی، میلاد قربان‌ زاده، میثم تهی‌دست، امین جوادی مقدم، علیرضا عزتی، محمدرضا مهدوی، پویا نزهتی، یعقوب کریمی، حسین ابراهیمی و محمد غلامی به میدان رفت.


شاگردان استقلال هم با ترکیب سید حسین حسینی، ووریا غفوری، محمد دانشگر، روزبه چشمی، میلاد زکی پور، علی کریمی، فرشید باقری، همام طارق، فرشید اسماعیلی، جابر انصاری و روح الله باقری به مصاف این تیم رفتند. 


 استقلالی‌ها با فشار به تیم سپیدرود موفق به پیروزی در نیمه‌ نخست شدند. شاگردان شفر پس از تساوی و دو پیروزی‌ که در هفته‌های گذشته به دست آورده بودند در این دیدار هم تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا پیروز میدان شوند.‌ هر دو گل استقلال توسط فرشید باقری در دقایق ( 12) و (34) به ثمر رساند. 


شاگردان علی کریمی پس از دو برد متوالی از قعر جدول فاصله گرفتند اما در این هفته نتوانست حریف استقلال در نیمه‌نخست شود.


در نیمه دوم فشار استقلالی‌ها بیشتر از قبل شد و بازی به‌صورت تهاجمی ادامه پیدا کرد  و از همان دقایق ابتدایی دروازه سپیدرود برای بار سوم باز شد. 


جابر انصاری در دقیقه (56) علی عزت کرامت در دقیقه (57)گل به خودی و رضا آذری در دقیقه (73) برای استقلال گلزنی کردند. استقلال با این برد پرگل به امتیاز 24 رسید و سومین برد متوالی خود را به دست آورد اما همچنان در رده پنجم جدول باقی ماند.


انتهای پیام/4057/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته