دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 آذر 1397 - 11:39
فلاح عنوان کرد:

عبور از شرایط سخت با علم و عمل و رویکرد بسیجی

فرمانده مرکز بسیج وزارت نفت گفت: اگر رویکرد بسیجی و ایثارگرانه داشته باشیم با علم، عمل و اعتقاد می‌توانیم از شرایط سخت عبور کنیم و آینده قطعاً روشن خواهد بود.
کد خبر : 342094
بزرگداشت-روز-دانشجو-در-واحد-ماهشهر03.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندرماهشهر، محمدعلی فلاح در مراسم بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر با بیان اینکه مطالبه‌گری از مهم‌ترین دغدغه‌های دانشجویان و به‌خصوص در قشر جوان است گفت: مطالبه‌گری در دانشجویان را می‌توان در دو نگاه خلاصه کرد؛ یکی مطالبه‌ دانشجو از خودش که شامل نگاه واقعی از خود، بُعد تقواپیشگی، بُعد اخلاص و تعابیری که به‌عنوان حسنات قلمداد می‌شود و دیگری انتظار جامعه از دانشجو که بحث درس خواندن و کسب تحصیلات عالی و رسیدن به مدارج علمی با قوه‌ عقل و به‌کارگیری آن در راستای خدمت به جامعه و کشور است.


وی اظهار کرد: اگر دانشجویی با قوه‌ علم و تقوا به پرواز در بیاید می‌تواند به تعالی برسد و چنین فردی با این روحیه می‌تواند حتی جامعه‌ای را هدایت کند.


مشاور عالی مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران در این مراسم افزود: دانشجویان می‌توانند با آسیب‌شناسی  جامعه، با برخورداری از توان علمی و عملی خودجوش که با تلاش و کوشش به دست می‌آید در هر حوزه‌ای به رفع مشکلات جامعه بپردازد.



فلاح با گرامیداشت یاد و خاطره‌ شهدای دانشجو اضافه کرد: انقلاب از ۴ دهه‌ پیش آغاز شد و هنوز ادامه دارد. بعد از هشت سال دفاع مقدس جانانه در جنگ تحمیلی، اکنون شاهد تهاجم فرهنگی و  بی‌رحمانه‌ترین تحریم‌ها که جنگی اقتصادی است، علیه جمهوری اسلامی هستیم و اگر رویکرد بسیجی و ایثارگرانه داشته باشیم با علم، عمل و اعتقاد می‌توانیم از شرایط سخت عبور کنیم و آینده قطعاً روشن خواهد بود.


در این مراسم و پس از پخش کلیپی از سخنان مقام معظم رهبری در خصوص روز دانشجو، یکی از اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر به نمایندگی از دانشجویان گفت: دانشجویان با توجه به وجود رسانه‌های گسترده موظفند بصیرت سیاسی و قدرت تحلیل خود را بالا ببرند.


میثاق بچاری بیان کرد: حوزه بسیج دانشجویی امام صادق(ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر علاوه بر کارهای جهادی و علمی، ساز و کار مطالبه‌گری را نیز بین دانشجویان گسترش داده است.


وى افزود: دغدغه‎مندی دانشجو برای پیشرفت بسیار مهم است و این دغدغه‌مندی با حذف «ما نمی‌توانیم» میسر است.



حضور دانشجویان بر مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر و تجدید بیعت با آرمان‌های امام و شهدا از دیگر برنامه‌های برگزار شده بزرگداشت مقام دانشجو در این روز در واحد ماهشهر بود.


مراسم بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر با حضور پژمان شعبانی سرپرست واحد ماهشهر، اعضای هیات رئیسه و دانشجویان و با هدف تجدید بیعت با آرمان‌های شهدای 16 آذر در سالن اجتماعات زکریای رازی این واحد دانشگاهی برگزار شد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب