دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 آذر 1397 - 16:46

کمانداران برتر لیگ تیراندازی با کمان مشخص شدند

نهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی با کمان در دو رشته ریکرو و کامپوند زنان و مردان با شناسایی نفرات برتر به پایان رسید..
کد خبر : 341994
201.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، هفته پایانی مسابقات لیگ برتر تیراندازی با کمان که با حضور ۲۴ تیم از ۱۸ استان به میزبانی فولاد مبارکه سپاهان، ذوب‌آهن و هیأت اصفهان در سایت تیراندازی با کمان ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که در پایان این مسابقات تیم‌های برتر ریکرو و کامپوند زنان و مردان معرفی شدند.


در بخش ریکرو مردان امپراتوری کاشی و سنگ سامان همدان با ۳۶ امتیاز در جایگاه نخست ایستادند و تیم‌های ناجا با ۳۱ امتیاز و فولاد مبارکه سپاهان با ۲۷ امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند. در بخش ریکرو زنان یاران جنوب کوشک شهرکرد با ۲۳ امتیاز صدرنشین رقابت‌ها شد و هیأت کیش با ۲۲ امتیاز و امپراتوری کاشی و سنگ سامان همدان با ۲۱ امتیاز در جایگاه دوم و سوم ایستادند.


همچنین در بخش کامپوند بانوان، سولارپلیمر البرز با ۱۳ امتیاز صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی با کمان شد و مس کرمان با ۱۲ امتیاز و امپراتوری کاشی و سنگ سامان همدان با ۱۰ امتیاز در جایگاه دوم و سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفتند. در بخش کامپوند مردان نیز تیم ناجا با ۳۰ امتیاز اول شد و سولار پلیمر البرز با ۲۷ امتیاز و فولاد مبارکه سپاهان با ۲۴ امتیاز در جایگاه دوم و سوم ایستادند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب