دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مرداد 1394 - 17:59

کسب دو مقام برتر کشوری در جشنواره هنر و ادبیات دینی از سوی واحد ملایر

دانشگاه آزاد اسلامی ملایر در جشنواره هنر و ادبیات دینی موفق به کسب دو رتبه کشوری شد.
کد خبر : 34183

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، جشنواره هنر و ادبیات دینی در بخش پژوهشی شامل: نرم‌افزار، وبلاگ، پایان‌نامه و مقالات قرآنی، در بخش ادبیات دینی: شامل: داستان‌نویسی، نمایشنامه‌نویسی ،فیلم‌نامه‌نویسی، شعر، پویانمایی، فیلم کوتاه، طراحی، عکس و نماهنگ و در بخش آثار هنری:شامل خط شکسته نستعلیق، نسخ، ثلث، نستعلیق، سیاه قلم، نقاشی خط، نقاشی، قالی‌بافی، مشبک، معرق، نگارگری و منبت به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار شده است و در رشته نرم‌افزار قرآنی عاطفه قاسمی و در بخش شعر سمیرا گودرزی موفق شدند دو عنوان مذکور را به خود اختصاص دهند.


این واحد دانشگاهی در بخش‌های دیگر رتبه‌های حائز اهمیتی در بخش استانی کسب کرده است و اختتامیه این جشنواره با حضور دکتر سید طه هاشمی و سایر مسئولان در آبان‌ سال جاری در واحد تبریز برگزار و از برگزیدگان کشوری تجلیل به عمل خواهد آمد.


معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در راستای مشارکت گسترده‌تر دانشجویان، استادان و کارکنان در فعالیت‌های قرآنی، با برگزاری جشنواره هنر و ادبیات دینی و مسابقات سراسری قرآن و عترت (ع) زمینه حضور بسیاری از دانشجویان و استادان را فراهم کرده است. این سطح از حضور همچنان به عنوان یک رویداد مهم دانشگاهی در صدر فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی قرار دارد.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته