دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مرداد 1394 - 14:57
مسلمی خبر داد:

پذیرش دانشجو در 4 رشته جدید واحد زرقان

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان از تصویب 4 رشته جدید در مقاطع کاردانی و کارشناسی در این واحد خبر داد.
کد خبر : 34152

محمدرضا مسلمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، اظهار کرد: رشته مهندسی برق در پنج گرایش (الکترونیک- قدرت- کنترل-مهندسی پزشکی و مخابرات)، حسابداری، مهندسی معماری در مقطع کارشناسی و رشته عمران (کارهای عمومی ساختمان) در مقطع کاردانی در واحد زرقان تصویب و آماده پذیرش دانشجو برای نیم‌سال جدید خواهد بود.


معاون آموزشی واحد زرقان ادامه داد: نزدیکی این واحد دانشگاهی به دو مرکز پرجمعیت استان، ایمن بودن مسیرهای ارتباطی و کادر هیات علمی مجرب موجب استقبال بسیار مناسب مشتاقان تحصیلات عالیه از این واحد دانشگاهی بوده است.


مسلمی تنوع رشته‌های تحصیلی را از دیگر نکات برجسته این واحد دانشگاهی ذکر کرد و افزود: رشته‌های تحصیلی دایر در این واحد دانشگاهی به شدت مورد نیاز بخش‌های مختلف صنعت و سازمان‌ها است و به همین دلیل عمده فارغ‌التحصیلان این واحد در یافتن شغل مناسب با رشته خود مشکلی ندارند.


معاون آموزشی واحد زرقان بیان کرد: حوزه معاونت آموزشی این واحد همواره سعی کرده تا با ارتقاء کیفیت آموزشی نقش خود را در تربیت نیروهای متخصص و کارآمد ایفا کند و در همین راستا و با هدف تاثیرگذاری در حوزه‌های مختلف اجتماعی، این واحد درصدد است در آینده‌ای نزدیک با فراهم کردن شرایط مناسب و تصویب رشته‌های جدید در مقاطع تحصیلات تکمیلی پاسخگوی علاقه‌مندان علم و دانش باشد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته