دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 مرداد 1394 - 17:39
امیری به آنا خبر داد

تصویب چارت سازمانی واحد نجف‌آباد به عنوان نخستین واحد دانشگاهی جامع مستقل

چارت سازمانی دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد به عنوان نخستین واحد دانشگاهی جامع مستقل در سازمان مرکزی دانشگاه به تصویب رسید.
کد خبر : 33984

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با اعلام این خبر به خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: از بزرگترین مزایای این چارت سازمانی حذف پست‌های زاید در سطوح مدیریتی و کاهش ادارات در راستای حذف بوروکراسی اداری، سرعت و ارائه خدمات مطلوب به دانشجویان، کاهش هزینه، ایجاد رضایت‌مندی در تسریع کار ارباب رجوع، چابک‌سازی و استفاده بهینه از توانمندی‌ها و پتانسیل‌های موجود در راستای تحقق اهداف مرتبط با تعالی و توسعه کیفی دانشگاه، ایجاد پست‌های سازمانی در راستای ارتقای سطوح مدیریت بعضی پست‌ها در راستای بین‌المللی شدن این واحد دانشگاهی است.


دکتر سیدمحمد امیری با بیان اینکه برای هدایت و راهبری نیروهای فعال در دانشگاه و نقش مؤثری که منابع انسانی می‌تواند در بهبود خدمات و خدمت‌رسانی داشته باشد به آنا گفت: برای بهره‌گیری از ظرفیت واحد در عرصه رقابت‌پذیری و فراهم کردن بستر مناسب برای مدیریت مستقل سازمان کار و تشکیلات و چارت سازمانی، دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد به عنوان نخستین واحد دانشگاهی جامع مستقل در سازمان مرکزی دانشگاه به تصویب رسید.


وی ادامه داد: تصویب چارت سازمانی اثرات مطلوبی بر بهره‌وری سازمانی و مدیریت صحیح منابع انسانی و همچنین تأثیرات مثبت نیروی انسانی بر خدمت‌رسانی هر چه بیشتر دارد.


این مسئول ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این واحد سیاست‌های برون‌سپاری برای بخش‌های قابل واگذاری به مراکز خصوصی در راستای کاهش هزینه‌ها و ارتقای خدمات مطلوب جایگزین نیروهای بازنشسته خدوم این واحد خواهد شد.


وی افزود: اکنون موضوع نیروی انسانی و مدیریت این منابع و نیروی‌های مازاد به چالش جدی موسسات و دانشگاه‌ها تبدیل شده است. این واحد دانشگاهی نه تنها نیروی بدون مجوز شورای اداری مالی سازمان مرکزی و نیروی انسانی مازاد در واحد ندارد بلکه یکی از منظم‌ترین و استانداردترین چارت سازمانی مصوب دانشگاه آزاد کشور را دارا است.



انتهای پیام/

برچسب ها: سازمان مرکزی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته