دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نقش تاثیرگذار دانشگاه آزاد اسلامی ایلخچی در آموزش عالی و توسعه اسکو

رئیس دانشگاه آزاد ایلخچی گفت: سیاست دانشگاه درخصوص تاسیس شرکت‌های دانش بنیان و مراکز رشد و فناوری و سعی در کم کردن وابستگی به شهریه دانشجویی و ایجاد درآمد از طرح‌های پژوهشی است.
کد خبر : 3397

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر محمد نریمانی‌راد در دیدار حیدر صادقی فرماندار جدید شهرستان اسکو، بخشی از اقدامات انجام گرفته و گزارش اجمالی از رشد دانشگاه آزاد اسلامی ایلخچی را تشریح کرد و گفت: این دانشگاه با بیش از سه هزار دانشجو نقش تاثیرگذاری در آموزش عالی و توسعه شهرستان ایفا کرده و با داشتن پتانسیل‌های بسیار قوی در زمینه‌های آموزشی و پژوهشی آمادگی لازم برای همکاری با تمامی ارگان‌ها و سازمان‌ها در راستای حل مشکل شهرستان در ابعاد مختلف را دارا است.


وی گسترش رشته‌های دانشگاهی متناسب با نیاز شهرستان و بسترسازی مناسب برای ادامه تحصیل کارکنان صنایع استان با دارا بودن رشته‌های فنی مهندسی را از سیاست های این دانشگاه عنوان کرد.


حجت الاسلام اسماعیلی‌پور رئیس دفتر فرهنگ اسلامی واحد ایلخچی هم با گزارشی از عملکرد این حوزه، آمادگی خود در ایجاد کرسی‌های آزاداندیشی، محافل انس با قرآن و سایر اقدامات فرهنگی را اعلام کرد.


فرماندار شهرستان اسکو نیز همکاری‌ها و تلاش های دکتر نریمانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلخچی را قابل تقدیر دانست و با تشکر از عملکرد وی در زمینه‌های مختلف بخصوص تعامل با مسئولان شهرستان ابراز امیدواری کرد که با همدلی و همکاری این دانشگاه، افقی زیبا و شایسته برای مردم فهیم منطقه ترسیم و طراحی شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته