دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 مرداد 1394 - 16:37

تاکید انگجی بر جذب دانشجوی بین‌المللی در واحد جلفا

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در بازدید سرزده از واحد بین‌المللی جلفا بر جذب دانشجوی بین‌المللی در این واحد دانشگاهی تاکید کرد.
کد خبر : 33966

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سیدجواد انگجی در نخستین سفر بازدید از دانشگاه‌های استان آذربایجان شرقی به همراه دکتر صادقی شجاع از پیشکسوتان دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر بهروز دانشیان رئیس دبیرخانه هیات امنای استان و دکتر حمید میرزایی معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز به صورت سرزده و بدون تشریفات اداری از واحد بین‌المللی جلفا بازدید کردند.


انگجی در جمع کارکنان واحد بین‌المللی جلفا با توجه به تغییرات صورت گرفته در دانشگاه آزاد اسلامی توجه به کیفیت را مهمترین اصل این تغییرات قلمداد کرده و گفت: در این راستا انتظارات فوق‌العاده‌ای از واحدهای دانشگاهی پیش‌بینی شده که واحدها باید متناسب با این انتظارات برنامه‌ریزی کنند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی همچنین موقعیت ویژه و استراتژیک واحد بین‌المللی جلفا را در همسایگی با کشورهای جمهوری آذربایجان و جمهوری ارمنستان و کشور ترکیه منحصر به فرد دانسته و اظهار کرد: هیچکدام از واحدهای بین‌المللی از این چنین پتانسیل برخوردار نیستند و باید از این پتانسیل استفاده بهینه شود.


وی بر عزم جدی و همکاری در راستای پیشبرد اهداف بین‌المللی این دانشگاه تاکید کرده و گفت: امیدوارم با برنامه‌ریزی مناسب با همکاری همدیگر در آینده نه چندان دور شاهد حضور دانشجویان بین‌المللی از کشورهای همجوار در این دانشگاه باشیم.


دکتر محمد حسین صادقی زالی سرپرست واحد بین‌المللی جلفا نیز با قدردانی از انتخاب واحد بین‌المللی جلفا به عنوان نخستین دانشگاه برای بازدید از سوی دکتر انگجی خواستار حمایت بیشتر از این واحد دانشگاهی شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته