دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 مرداد 1394 - 13:09

سرپرست واحد ابهر: طرح‌های ماندگار باید با جدیت ادامه یابد

سرپرست واحد ابهر گفت: باید درباره کرسی‌های آزاداندیشی و طرح‌های ماندگار فرهنگی اقدامات جدی صورت گرفته و به صورت مداوم با جدیت ادامه داشته باشد.
کد خبر : 33826

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر مجید جلیلی در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر، گزارشی از عملکرد یک ساله واحد را ارائه کرد و با تشریح فعالیت‌های دینی و قرآنی از برگزاری چنین مراسمی در مناسبت‌ها و عملکردهای فرهنگی از زحمات حوزه فرهنگی تشکر و قدردانی کرد.


سرپرست واحد ابهر گفت: سال اخیر را سالی سخت گذراندیم اما به لطف خداوند توانستیم با صرفه‌جویی‌های لازم بهتر عمل کنیم.


جلیلی افزود: با وجود مشکلات مالی، درباره پرداخت حقوق و موارد رفاهی استادان و کارکنان هیچ گونه مزایایی کم یا قطع نکردیم و امیدواریم با صرفه‌جویی‌های که شده در بخش‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی از ردیف بودجه‌های آن بهتر نیز عمل کنیم.


وی در مورد حجاب و عفاف و حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع مواردی را بیان کرد و دستور صریح داد که همه‌ مسئولان و کارکنان واحد این مهم را سرلوحه کار خویش قرار دهند.


رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های استان زنجان نیز در این شورا اظهار کرد: کار فرهنگی کار پیچیده‌ای است که در گذر زمان نشان می‌دهد که چه کارهای بزرگ و باارزشی صورت گرفته و در این مسیر هر کسی قدمی مثبت و ارزشی بردارد، اجرش با خدای متعال است.


حجت‌الاسلام شامی درباره بخشنامه سازمان مرکزی در مورد کارگاه دانش‌افزائی و برنامه‌های اوقات فراغت استادان مواردی را بیان کرد.


در پایان اعضای شورا درباره دستورات جلسه به تبادل نظر پرداخته و مواری به تصویب رسید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته